Hyunjin ile ilişkiye girmemizin üzerinden 3-4 hafta geçmişti. Abimin bana seslenmesiyle uyanmiştim,ayağı kalktım hafif baş dönmesiyle sendeleyip yavaşca aşağıya indim bugün okul yoktu çünkü ara tatile gitmiştik aşağıda seungmin ve abim masada beni bekliyordu masaya oturmamla kahvaltı ya başladık ama benim başlar başlamaz midem bulanmıştı ve lavaboya koştum arkamdan abim ve seungmin geldi lavaboya vardığım gibi kusmuştum.
Chan: yok bu böyle olmaz kalk hastaneye gidiyoruz.
Felix: abi gerek yok sadece üşüttüm.
Chan: 1 haftadır kusuyorsun kalk gidiyoruz.Abimin zorlaması ile hastaneye gitmiştik üşüttüğümden o kadar emindim ama doktor muayne ettikten sonra kadın doğum uzmanına görünmemi söyledi abim ve Seungmin dışarıda beklerken doktor ultrason makinasinin yanindaki sedyeye uzanmami söyledi.
Doktor: tişörtünüzü kaldırabilirmisiniz?
Tişörtümü kaldırdım doktor karnıma bi jel sıktı ve ultrason cihazina karnimda gezdirmeye başladı.
Doktor: bı kaç hafta önce hiç ilişkiye girdiniz mi?
Felix: hasta bilgileri gizli tutuluyormu?
Doktor: tabiki siz ve benim aramda.
Felix: evet tahminen 3 hafta önce girdim.
Doktor: tebrikler hamilesinizDediği anda donup kaldım.
Felix: ama bu nasıl olurki ben erkeğim
Doktor: nadir görülen bi durum yani yumurtaliklariniz var.
Felix: Tamam teşekkür ederim.Karnımı silip odadan çıkıcakken doktorun sesini duydum.
Doktor: ultrason sonuçlarını almayacakmısınız?
Geri dönüp ultrason sonuçlarini aldım,biraz baktıktan sonra cebime attım ve dolan gözlerimle odadan çıktım.
Chan: felix ne olmuş?bişeyin varmı?ilaç verdimi? Dur lan bizim kadın doğum uzmanında ne işimiz vardı.
Seungmin: lan sussana çocuk hangisine cevap versin.
Chan: tamam sustum. ne olmuş?Abim ard ard soruları dizerken titreyen sesimle bir kelime söyleyemeden ağlamaya başladım.
Seungmin: felix ne oldu şimdi.
Seungmin bana sıkıca sarıldığında kollarımı ona sarıp ağlamaya devam ettim. Bir süre ağladıktan sonra göz yaşlarımı silip abime döndüm.
Chan: tamam evde konuşuruz gel arabaya gidelim.
Hastaneye çıkıp arabaya doğru ilerledik bindiğimizde arabanın kapısına kafamı yaslayıp gözlerimi kapattım. Bi müddet ne yapıcağımı düşündükten sonra uyuyakaldım..
Chan: felix uyan geldik.
Gözlerimi kısık şekilde açtığımda kapının önünde beni dürten abim vardı.
Chan: heh uyandın sonunda hadi eve gir hava çok soğuk.
Arabadan çıkıp evin kapisina doğru ilerledim. Abimde gelip kapıyı açtı ve içeri girdik. Abim girer girmez montunu kapının yakınındaki askılığa asıp kendini koltuğa attı.
Chan: gel şimdi konuşalım.
Montumu çıkarıp astığımda Seungminde montumun yanina montunu astı.
Seungmin: geç yavrum geç öt bakalim.
Seungmin abimin yanina oturduğunda bende karşı koltuğa oturdum.
Chan: ee ne olmuş neden kadın doğuma gittik?Felix: hiç bişey yokmuş.
Chan: felix yalan söylediğin cok belli küçükkende böyleydin halıya bakıyosun.
Felix: hiçte bile halıya bakmıyorum.
Chan: nereye bakıyosun?
Felix: parkeye rengi güzelmiş.
Seungmin: he bok değil kaka.
Chan: Felix hastaneye boşuna gitmedik illaki bişey vardıki kadın doğuma yönlendirdiler ne oldu söyle yoksa burda çatlicam.Felix: offf tamam söylicem.
Seungmin: zahmet olucak.
Söyleyemediğim için yine halıya bakmaya başladım.Chan: Felix!?
Felix: ha. Efendim.
Chan: lan anlatsana beni deli etme çocuk.Söyleyemiyordum kelimeler boğazima takili kalmıştı resmen.. Bi an aklıma cebimdeki ultrason sonuçları geldi. Elimi cebime attım ve sonuçları alıp koltukların arasındaki kahve sehpahasına koydum.
Chan: bu ne? Mide rahatsızlığın falanmı çıktı? Ultrason bu kesin ciddi bişey olmuş.. felix söylesene neden ilaç vermediler?
Seungmin: aha yine başladı. LAN ÇOCUĞA PANİK YAPTIRIYON Bİ SUS.
Chan: tamam ya.
Seungmin: felix söyle ne oldu neden ultrason yaptı doktor.
Felix: hamileyim.
Chan: ahaha. Bu şaka güzelmiş bendende ultrason isteseler aynısını yapardım. Neyse felix sağlığımız şaka değil ne olmuş söylesene.
Seungmin: chan çocuk şaka yapmıyo.
Sengmin ultrason sonuçlarına yakından bakarken neredeyse bezelye tanesi gibi gözüken noktayı inceliyodu.
Chan: nası şaka yapmıyo ya ikiniz bir olup banamı şaka yapıyosunuz. Felixin bi hastalığı var dimi üzülmiyim diye şaka yapıyosunuz?
Seungmin: Chan şaka değil baksana.Seungmin elindeki ultrason sonuçlarını Chana verdiğinde Chan incelemeye başlamıştı.
Chan: nasıl lan.
Gözlerim yine dolduğunda ağlamamak için tavana bakıyordum.
Seungmin: ya tutma kendini ağla rahatlarsın
Seungmin kalkıp yanıma oturdu ve bana sarıldı. Sarılınca kafamı boynuna gömüp ağlamaya başladığımda abim bize bakıyordu.
Chan: kiminle yaptın.
Seungmin: şş
Chan: felix kiminle yaptın diyorum.Hıçkırarak ağlamaya başladığımda vücudumun titrediğini farkeden Seungmin bana daha sıkı sarılmıştı.
Seungmin: üstüne gelme çocuğun sonra konuşursunuz sakinleşsin.
Yazar tam bi yazma özürlüsü olduğu için kelimeler saçma.yazarın klavyesindeki virgül ve noktayı biri yemiş kim olduğunu bilmiyoruz bulursanız bize bildirin yazar nokta ve virgül koymuyor.. ~admin za <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi kerecik//HYUNLİX
Fiksi Penggemarşimdi burda bu hikâyeyi 2 kişi yazuyoz smut sahnelerini buse yazuyor ama ben hikayenin yarısını ona kitledim çünkü piçim muahahaha neyse hikâye çok saçma olabilir bide ben yazma özürlüsiyim kelimelerin çoğu yanlış kusura bakmayın 😔💅