<10>

275 20 20
                                    

Kahvaltı ederken kapının çalması ile ikimizde kapıya bakmıştık abim kalkarak.

Chan:sen devam et ben bakıp geliyorum.

Başımı sallayarak yemek yemeye devam ettim, abim mutfağa geri geldi ve yanında Hyunjin vardı.

Chan:seni almaya gelmiş.
Felix:nereye gidicezki?
Hyunjin: alışveriş yaparız geçen çok istemiştin ya.
Felix:haa evet.

Heyecanlı bir şekilde yemekten bir kaşık alıp odama gittim.

Giyindikten sonra aşağı indim, aşağıda telefon ile ilgilenen Hyunjin i gördüm gülümseyip yanına gittim kafasını telefondan kaldırıp bana baktı.

Felix:hadi gidelim

Hyunjin gülümseyip elini karnıma koyup alınımı öptü ve dışarı doğru gitti bende peşinden gittim.

Alışveriş merkezine vardığımızda ordaki herşey dikkatimi çekmişti ve en çok oyuncak dükkanı Hyunjin e elimle orayı işaret ettim.

Hyunjin: Felix bunun için biraz büyümedin mi?
Felix:hyr

Hyunjin gülümseyip kafasını salladı ve zıplayarak oyuncakçıya gittim.

Alışverişten sonra bir restoranda yemek yemek için durmuştuk.

Akşam olduğu için hyunjin beni eve bırakmıştı ama arabadan tam inecek iken aklıma bişey gelmişti.

Felix: hyunjin bu gece bizde kalsana lütfen
Hyunjin: saçmalama Felix abin kızar
Felix:hyr ne alaka kızmaz lütfen

Hyunjin iç çekti ve kabul etti ikimizde arabadan inip kapıya doğru yürüdük.

Elimdekileri hyunjin e verip anahtarı kilide soktum ve kapıyı açtım, içeri girmem ile kafama yastık yemem bir olmuştu.

Jeongin: LAN HYR BEN ONU MİNHO YA ATTIM FELİX E DEĞİL

Hyunjin hızlı elindikileri yere koyup yanıma geldi.

Hyunjin: Felix iyi misin?

Başımı sallayıp yastığı elime aldım ve Jeongin e geri fırlattım.

Jeongin: ÇOK AYIP
Felix:BANE

Fark etmeden yastık savaşına dahil olmuştum ve arkamı döndüğümde abim yüzüme bi tane yastık atmıştı onun etkisi ile yere yapışmıştım tekrardan.

Hyunjin:hey elinizin ayarını
Changbin:alama

Changbin ve Hyunjin birbirine yastık atarken jisung üstüme Yorgan atıp üstüne kendisi atlamıştı.

Felix: NAPUYON MAL
jisung: yorulma aşkım sen çocuğu çıkardın çıkaracan yorulupta çıkarma şuan
Seungmin: katıksız mal
Jeongin:+1
Chan:+1
Changbin:+1
Hyunjin:+1
Felix:+1
Minho:+1 de neye+1 diyoz
Jisung: gerizekalı sege gözüm görmesin
Minho:ben naptım ya

Hepimizi bianda gülme krizi tutmuştu.

O eğlenceden sonra çocukları göndermek yerine iki çifte kumrulara salonda yatak hazırlamıştık.

Hyunjin ile odama çıkınca maske yapmak istediğimi söylediğimde gülümseyip başını sallamıştı.

Herkese mrb aslında devam etmicektim ama kurucu(eski admin) devam etmemi istedi bende devamını yazdım gene saçma oldu evet:/ neyse bı sonraki bölüm final yapicam artık ama fikir gelirse bı bölüm daha yazarım neyse görüşürüz<3

Bi kerecik//HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin