SİTEM

240 18 0
                                    

Sitem

İçi acır bazen insanın. Yüreği yanar, kor olur. Nesefi kesilmeye ve  ardından hıçkırıklara boğularak ağlamaya başlar sonsuzca. Her gülüşün arkasında derin bir hüzün gizler çoğu zaman. Düşündükçe kalbi sızlar, gözleri dolar." Neydi suçum " diye sorar kendine düşünür durur. Cevapsız sorularla başa çıkamaz ve çareyi boşvermekte arar.  Boşverir hayatını,  tüm geçmişini silmeye,  tüm geçmişini bir sır kılan geleceğini,  parıldayan umutları görmemezlikten gelmeye çalışır.  Aldığı nefes için pişmanlık duyar geceleri. Korkaklık yapıp gitmeyi de düşnür kimi zaman. İçindeki küçük adam bir türlü bırakmaz yakasını. Sevdiği,  ona ihtiyacı olduğunu düşündüğü insandan darbe yiyip aslında hiçkimsenin ona ihtiyacı olmadığını, fazlalıktan başka bişey olmadığını anlar.işte bu yüzden tüm geçmişini bırakıp kaçmak ister. Hayat böyle böyle akıp gider.  Uzun ve kara geceler, tüm aydınlığı söküp almıştır artık. Derin bir acı kaplar insanın içini.  Kalbi sızlar gönlü acır dudaklarından sitem sözcükleri gözlerinden yaş boğazından düğüm eksik olmaz.  ve sonunda kendini şarkılara vurur.  Her biri ona acısını hatırlatır. Onlarla dost olur ve bilinmez gelecekten umudunu keserek gününü tüketmeye bakar. Birkaç şarkı sözü benimser kendine, kulaklığı ve acıları başrol olur bu karanlık oyunda. Perdeler tüm bilinmezliğiyle kapanır yüzüne.Her mutlu insana hareketli şarkıya güzel söze özlem duyar fakat bilir ki giden gitmiştir artık. Hiçbirinin düzelmeyeceğini düşünerek yeni bir ışık aramaktan umutla dolmaktan vazgeçer.  Boşverir tüm hayalleri düşünmez aşık olmaz gülmez kısacası pes ediş bayrağını çeker. Kaybettiğini cümlealeme duyurmak istese de yapamaz hep birşeyler ters gider. Böyledir işte hayat tüm umutsuzluğa acılarla hüzünle tüm karanlığıyla  bi fener olup çıkar karşına.Her şer bir Hayır getirecektir belkide.  Aslında bilir ki nefes alıyorsa hâlâ bi umut vardır şu hayatta. İçi yanarak acımaya yalandan gülerek de olsa bi ışık bi umut aramaya devam eder içindeki küçük adama aldırış etmeden boşverir dünyayı yeni şeylere yelken açar umuda hayal edip.

Kısacası bir terkedilişti benimkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin