Dün ki olaydan sonra hala biraz gerginim. Bütün gece oturdum ve kimya ödevini yapmıştım şuan uykusuz gözlerle ayna da kendime bakıyorum. Kapatıcı sürebilirdim ama makyaj malzemeleri ile aram pek iyi değildi ve şuan hiç uğraşacak halim de yoktu zaten.
Hızlıca hazırlandım kahvaltı etmeye vakit yoktu bu işi okulda halletmeye karar verdim hızlı adımlarla okulun yolunu tuttum.
Sınıfa girdim daha kimse gelmemişti bu güzeldi ama Volkan da gelmemişti şimdi ödevi çantasına nasıl bırakacaktım? Bu iş teneffüse kalmıştı.
Defterimi çıkardım ve derse kadar bir şeyler karalıyordum ki duyduğum ses ile irkildim.
- Ne yapıyorsun Selen ? Aa elinde ki defter de ne öyle biz gelince sakladın hemen.
Gelen Büsraydı uyuz kız sabah sabah uğraşacak birilerini arıyordu belli ki.
- Size bir şey göstermek zorunda değilim gider misiniz başımdan.
-Aaa biz seni dilsiz sanıyorduk canım ya Konuşmak gibi meziyetlerin var mıydı senin.
Tartışma sırasında sınıfta toplanmaya başlamıştı ve kıpkırmızı olmuştum ne diyeceğimi bilemedim ama ben sustukça bu kızın çenesi açılıyordu. Sınıfın da dikkatlice bizi izlediğini görünce gaza gelmişti üzerime daha fazla gelmeye başladığı sırada Volkan sınıfa girdi. Meraklı gözlerle sıraya kadar geldi.
-Affedersin Büşra müsaade edersen sırama oturacağım.
-Tabii geçebilirsin. Bu arada en arkada oturma bence benim yanım boş.
-Teşekkürler ben yerimden memnunum.
-Eziyet olmuyor mu sana bu kızla oturmak.
-Neden olsun ne demeye çalışıyorsun anlamadım. Ayrıca sabah sabah neyi tartışıyorsunuz siz anlamadım.
-Hic bir şeyi tabii ki değil mi Selen?
Top yine bana gelmişti uzatmamak adına başımla onay verdim ve sırasına geçti. Çok geçmeden hocamız da gelmişti zaten ve hiç bir şey yokmuş gibi derse başladık.
Teneffüs bitince Volkan biraz sinirli bir şekilde yanıma geldi.
-Neden söylemedin?
-Neden bahsediyorsun?
-Hadi ama aptal biri değilim sınıftakilerle konuştum anlattılar sana zorbalık yapmaya çalışmış ve sende haddini bildirmemişsin neden??
-Olay çıkarmaya gerek yok sende irdeleme konuyu.
-Seni cidden anlamıyorum.
-Sana anla diyen yok zaten lütfen benden ve benim içinde olduğum konulardan uzak dur.
Yine onu sinirlendirmiş olmalıydım ki sırtını bana dönük oturdu derste. Neden beni bu kadar düşünüyordu? Kendimi savunamadıgım için bana acıyıp yardım mı ediyordu? Bu ihtimal cidden sinirlerimi bozmuştu.
Son derste bitmişti eşyalarımı toplarken ödevi çantasına koymayı unutmuştum şimdi ne yapacaktım. Bir kaç dakika düşündükten sonra aklıma zekice bir fikir gelmişti. Telefonla konuşurken çıkışta kütüphaneye gideceğini söylemişti bende oraya gidip ödevi bırakıp çıkacaktım.
Kütüphaneden içeri girdim ortam cidden çok sessizdi küçük adımlarla içeride bir tur attım. Gözlerimle Volkanı arıyordum ki göz göze geldik. Yanına gittim.
-Merhaba.
-Merhaba.
-Ne yapıyorsun burada edebiyat ödevi için kitap arıyorum ya sen?
-Bende.
Kitaplar hakkında biraz konuştuk kitap konusunda zevkli birine benziyordu ödev için kitabı beraber seçtik. Büşra hakkında ise şaşırtıcı bir yorum yaptı.
Gereksiz özgüven sahibi biri olduğunu güzelliği ile insanları kullanmaya çalıştığını popüler olmak için herseyi yapabilecek biri olduğunu söylemişti. Tüm bu dediklerin de haklıydı geleli daha 2 hafta olmuştu ama insanları az çok çözmüştü. Bir beni çözememiş olsa ki bu kadar ilgiliydi. Ama ben insanları çözmek istemiyordum sadece onlardan uzak olmak istiyordum kimse bana karışmasın benle konuşmasın istiyorum.
-Selen ben bir lavaboya gideceğim çantama bakar mısın?
Tabiki bakardım neredeyse bir saattir bu anı bekliyordum. Hemen gidip çantasına ödevi bıraktım ama bir şey dikkatimi çekti. Gördüğüm şey bana çok tanıdık geldi. Kitapların arasından o defteri çıkardım ve bir de ne göreyim Büşranın bugün içerisine bakmak için benimle tartıştığı defter yani benim karalama defterim Volkanın çantasındaydı. Hemen defterimi çantama attım ve orayı terk ettim bu neydi şimdi? Neden almıştı bunu çantamdan bu çocuğun amacı neydi ? Kafamda bir anda onlarca soru dolaşmaya başladı....
EVET 2.BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ BIR HATAM VEYA EKSİĞİM VARSA ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM. BANA DESTEK OLURSANIZ COK SEVİNİRİM SIZLER SAYESİNDE VAR OLACAGIM SIZLERI SEVİYORUM IYI OKUMALAR 💖💖💖🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgüven
RomansaHer şey değişti inandırdılar bana güvendiler en önemlisi beni de inandırdılar...