chapter 1 a fangirl

312 10 2
                                    

𝓕𝓲𝓻𝓼𝓽 𝓟𝓞𝓥

"𝘈𝘏𝘏𝘏" 𝘪 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮

"𝘠/𝘯 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘣𝘦 𝘴𝘰 𝘭𝘰𝘢𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘦𝘳 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘯𝘪𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯" 𝘮𝘰𝘮 𝘴𝘪𝘨𝘩 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮.

𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 "𝘣𝘶𝘵 𝘮𝘰𝘮, 𝘩𝘦'𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘪 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧" 𝘪 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘯 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳.

𝘔𝘰𝘮 𝘴𝘪𝘨𝘩 "𝘩𝘦'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘴𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘰 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘦𝘹𝘪𝘴𝘵?" 𝘐 𝘱𝘰𝘶𝘵 𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘴𝘢𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥.

"𝘉𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪𝘵'𝘴 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦" 𝘪 𝘫𝘰𝘬𝘦. 𝘔𝘰𝘮 𝘳𝘰𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘳 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘪 𝘴𝘪𝘨𝘩.

𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘪𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦 𝘪𝘴. 𝘏𝘦 𝘪𝘴 𝘴𝘩𝘪𝘯𝘪𝘤𝘩𝘪𝘳𝘰 𝘴𝘢𝘯𝘰 𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘸 𝘤𝘢𝘭𝘭𝘦𝘥 "𝙩𝙤𝙠𝙮𝙤 𝙧𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚𝙧". 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦, 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘪 𝘴𝘦𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘪𝘬𝘦𝘺'𝘴 𝘣𝘪𝘨 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘸, 𝘴𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘯𝘨𝘢 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘸 𝘶𝘱.

" 𝘸𝘩𝘺 𝘤𝘢𝘯'𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘭?" 𝘐 𝘢𝘴𝘬 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘴 𝘪 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘩𝘰𝘵𝘰.

𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘤𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘪 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘮𝘺 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘦𝘯𝘵𝘦𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 "𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘐'𝘭𝘭 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘪𝘯𝘦" 𝘰𝘳 "𝘪𝘧 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘪 𝘤𝘢𝘯 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶" 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘵𝘤.

𝘐 𝘭𝘢𝘺 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘬𝘺𝘰 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘨𝘦𝘳.

𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯 𝘯𝘰 𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘢𝘺 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘥 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪 𝘨𝘰 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘵 𝘰𝘧 𝘤𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦. 𝘐 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘧 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘶 𝘴𝘦𝘦 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘮 𝘤𝘰𝘰𝘬 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘮𝘪𝘥𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘯𝘢𝘤𝘬 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦.

𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘪 𝘢𝘵𝘦 𝘪 𝘨𝘰 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘪 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱.

𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘪 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘴𝘩𝘪𝘯𝘪𝘤𝘩𝘪𝘳𝘰 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘵𝘩𝘰𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦, 𝘪 𝘥𝘰 𝘴𝘢𝘺 𝘮𝘺 𝘤𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 30 𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘴𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮𝘴 𝘰𝘳 𝘪 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘪 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘰𝘳 𝘪 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘴𝘰 𝘩𝘦 𝘶𝘯𝘦𝘹𝘱𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵 𝘮𝘦 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮𝘴.

𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘪 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘢𝘭𝘢𝘳𝘮. 𝘐 𝘱𝘦𝘦𝘬 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘤𝘭𝘰𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘪𝘵 𝘐𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪 𝘴𝘢𝘸 𝘪𝘵 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘴𝘰 𝘦𝘢𝘳𝘭𝘺 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘪 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪 𝘨𝘰𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘰.

𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘺 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸. 𝘐 𝘨𝘦𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘵𝘤𝘩 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺, 𝘪 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘴𝘩𝘰𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘶 𝘴𝘦𝘦.

𝙏𝘽𝘾
*・゚゚・*:.。..。.:*゚:*:✼✿  

𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚜𝚎𝚎?

different world (shinichiro sano x y/n)Where stories live. Discover now