24.12. mince

515 56 9
                                    

Draco seděl na gauči a zády se pohodlně opíral o Harryho hrudník. Mudlovská televize byla dnes vypnutá a závěsy na okně roztažené. Oba dva mladíci upírali pohled ven, do tmy protkané mihotavými světly nočního Londýna.

„Bude mi to tu chybět,“ zamumlal Draco a v prstech bezmyšlenkovitě otáčel mudlovskou mincí, která mu zbyla v kapse po dnešních nákupech. Když Harry přišel s nápadem odejít do mudlovského světa, nemyslel si Draco, že by to mohlo fungovat. Rozhodl se to vyzkoušet jen proto, že lepší nápad prostě neměl. V kouzelnickém světě ho nic dobrého nečekalo a on to věděl.

Harry vycítil jeho smutek a objal ho pevněji.

„Za pár měsíců budeme zpátky. Už napořád,“ zašeptal a vtiskl Dracovi něžný polibek do vlasů. Stále to bylo trochu nové a nezvyklé, ale Harry ten pocit, když tiskl Draca v náručí, miloval.

„Co tvoji přátelé?“ zeptal se Draco nejistě. Nedokázal si představit, že se Harry vážně všeho vzdá, ale stejně tak nevěřil, že by ho Weasley nebo Grangerová přijali po jeho boku.

„Uvidíme,“ protáhl Harry a sevřel Draca pevněji. „Nerad bych o ně přišel,“ přiznal tiše s pohledem upřeným na hvězdy zářící na obloze, „ale musím začít žít svůj život. Dělat svá vlastní rozhodnutí. Myslím, že Hermiona to pochopí. A pak bude na ní, jestli se jí povede to vysvětlit Ronovi,“ uchechtl se ponuře.

„I kdyby přijali, že chceš žít mezi mudly, tak…“ Draco nedokázal větu dokončit. Netušil sice, co přesně mezi nimi je, ani jestli to vydrží, ale bylo to to nejlepší, co za dlouhé roky zažil. Konečně se cítil svobodný. Před Harrym si nemusel na nic hrát. Nemusel být arogantním Malfoyem ani podřízeným Smrtijedem. Byl prostě jen Draco.

„Nevím, kam nás tohle zavede,“ zamumlal Harry, když vycítil Dracovy obavy, „ale vím, že to chci zjistit, a nenechám si to nikým překazit. Ani svými přáteli.“




A/N: Adventní kalendář dnes dospěl ke konci a já doufám, že vám příběh Harryho a Draca alespoň trochu zpříjemnil čekání na příchod Ježíška. Přeji vám, abyste mohli strávit nejen dnešní večer s těmi, které milujete, a aby se splnila vaše nejtajnější přání. Hodně lásky a krásné Vánoce. Vaše Wertscha

Dracova naděje (HP FF, adventní kalendář)Kde žijí příběhy. Začni objevovat