🌸STORY ONE🌸

94 3 0
                                    

🌸STORY POV🌸

Pada hari mnggu di rumah besar dan mewah ada seorng wanita yg cantik yg sdang ad di dapur brsama orng gaji dgan lembut berjalan kluar dri dapur itu smbil memgang kek coklat yg dibuat nya dan ltak di atas meja dgan berhati hati lalu terus memangil ank tungal ksygnya Rafaeil utk menolong hntarkn kek coklat buatan nya pada kwan baiknya itu....

"Rafa tolong mama hntarkn kek untuk aunty Mira..Cpat rafa syg nanti kek mama lembek..."-MAMA RIANA

Lalu muncul lah seorng remaja lelaki yg berumur 16 tahun kluar dri lift dgan rambut yg disikat dibelakng smbil membaca wsp dri sorng yg sngat dia syg itu...

"Yes Maa Rafa dtang ni..Knpa Mama ayg rafa pngil pngil rafa..Rafa tngah wsp Cheka pun ganggu..Heemmm"Rafa brjalan didpan mama nya lalu mncium kdua pipi mama yg dy syg..Untng papa ada urusn klau tak hbislah Merajuk nanti Hihi...

"Eleh ank mama sorng ni cheka tu laki syg yg kamu trsnyum snyum ni knpa..Klau cheka ad gf nanti nagis hihihi ksian ank mama"Riana trus mngambil kek itu lalu memberi kpada anknya...

"Ishh Maaa Cheka mna boleh ad gf cheka kan comel rmai angap chika tu girl"*Cheka hnya milik aku kawan baik aku..Aku tak akan maafkan seorng pun yg ambil hak aku..*Rafa datarkan wajah nya lalu trus normal kn wjah nya bila mama dia mlihat kearah nya dgan tersnyum...

"Yelah Rafa mama tahu rafa sygkn chika..tapi Rafa pun dh besar mesti nanti rafa akn tertarik dgan mna ii girl yg rafa suka...Mama bgitau je Ok...Dah ii cpat pergi nanti lmbat pulak"Mama Riana trus brjalan kedapur untuk menolong orng gaji mngemas dapur....

"YES MAA RAFA YG KCAK DAN BAIK HATI PERGI DULU TAU..LOVE U MAA"Rafa trus mngmbil kunci motor lalu berjalan di tmpat ltak kereta mewah di rumahnya...Mngambil Motor bsar lalu melaju dgan sderhana....

Rafaeil Haikal
*MILIK AKU HANYA UNTUK AKU*

Rafaeil Haikal*MILIK AKU HANYA UNTUK AKU*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

#Always Mine

24/Nov/21

MY DEAR FRIENDS(BL)Where stories live. Discover now