🌸RAFA POV🌸
Skrng sudah tiga puluh minit chika tertido,tak ada tnda tnda untk bgun..Hmm Aku nk Buat mcm mna ehhh??....Hah?!!ap kata aku .......!!Hahahaha!!Rafa kau memng jenius..
"Ehem Chikaa heyy chikaa"Aku berbisik sngat dkat di tlinga kanan chika dgan suara serak basah yg mngancam ehh!! ,hahhaha tak sabar tngok reaksi chi,hahahaha..Msti comel gila chika nanti....KEJAM KAU RAFA UNTUNG SYG!!!EHHH...
RAFA POV END
🐰CHIKA POV🐰
Knapa ad suara mcm putera raja ni..Wah hebatnya mimpi chika,Jgn ii ad yg btol pun best jgak hihi..Lets go chika jom bgun tngok orng hensem ehhh!!Aku kan laki jgn gdik mcm ponpuan lak hahahah....
"Huaa siapa yg pnggi pnggil ni chika tngah mimpi best ii ganggu jee!"Chika lngsung membuka mata nya mlihat Rafa yg tersnyum itu..
"Ehh,knpa ad my prince ni"Chika sdikit mnjerit bila milhat rafa yg sngat dkat dgan mukanya..
"Yes,princess dh bgun ye"Dgn snyum yg sngat mnis rafa tersnyum bila tiba ii chika merajuk..
"Noo Rafa,chika ni kn Lelaki bkn princess la ishh majuk nii"Chika
"Ehh Sorry ye chika,Rafa lupa yg chika laki sbb chika comel sngat la"Rafa
"Baik Chika boleh maafkn chika tapi ad satu syarat hihi"Chika
"Syarat??Apa syaratnya chika yg comel hmm?"Rafa
"Syaratnyaaa!!Rafa kna ckap yg Rafa comel boleh kan hahahha!"Chika
"No,Rafa comel chika buta ke Rafa yg cool mcm ni kata comel"Rafa sikit naikkn suara ke chika.YE RAFA TAK SNGAJA..
"RAFA CKAP CHIKA BUTA,K FINE CHIKA TAK NAK MAAFKN RAFA"Chika trus berlari msuk ke bilik nya...
"Chikaa,Please stop k fine Rafa mntak maaf yg rafa comel lbih dri chika,PUAS!!"Rafa trus peluk chika ktika chika ingin msuk kbiliknya..
"YES,Mcm tu la Rafa,Ok chika maafkn butttt,RAFA CHIKA Yg pling pling comel ok ishhhhh"Chika membalas plukan rafa..
"Hahahaha,Yela rafa melawak je pun"Rafa trus pegang tngan chika dgan lmbut blik smula ke ruang tamu..
🐰CHIKA POV END🐰
"RAFA JAHAT TAK NAK KWAN,WLEEK"🐰🐰
20/DEC/2021
YOU ARE READING
MY DEAR FRIENDS(BL)
RomanceMc lelaki yg tertarik kpda gadis comel yg memkn ais krim ditaman,mnjaga gadis pujaan hati dalam diam,smpai dy pindah skolah yg sma dgan gadis comel itu.. "hi comel nya rafa"-Rafaeil Haikal "ehh hi abg kacak hihi"-Liana Natasya ...