🌸STORY POV🌸
Motor Sport Rafa Masuk Ke Rumah Mewah Daddy Chika Dgn Kljuan Yg Sederhana,Mnghntikan motor ksyngnnya smbil membawa kek coklat yg dibuat mama prgi ke pintu utama rumah mewah Chika trsyg..
🌸Rafa Pov🌸
Aku sudah smpai didpn pintu rumah chika memberi slm smbil mngetuk pintu....Tpi rumah chika senyap sprti tiada orang dgan trikan nafas aku pun memangil chika lagi...
"CHIKAAA MY BABY RAFAAA,RAFAAA MILIK CHIKAA DTANG NI BAWA KEK COKLAT FAV CHIKA NII,HELLO,DNGAR TAK,YUHUU.."Ishh sakit tekak aku mnjerit jerit mna chika ni lama..Aku pun mngetuk tiba ii aq rasakan pelukan hngat diblkng ku..
RAFA POV END
🐰CHIKA POV🐰
"Ehh knpa ad sora Rafa ehh,Rafa dtang umah chika ke,baik chika yg comel mri kita jmpa my rafa skrng hihi"Chika pun brlari ank ke pintu utama rumahnya dgan snyuman yg sngat indah...
CHIKA POV END
🌸STORY POV🌸
"Ehh Rafa knpa ad dkat sini,Tdi Chika call x angkat pun Hrmmm."Chika memeluk Rafa dgan tngan yg lmbut smbil mnyandarkan kpalanya di blakng badan Rafa,Rasa hngat dan tenang hingga Chika tertidur...
"Maaf syg tadi Rafa bawak motor,Tak perasaan syg call tdi,Sorry ye YG."Rafa mnarik badan Chika dgan lmbut utk mnghdap nya tetapi melihat chika yg dgan tenang tidur itu,Senyuman lembut Rafa pun muncul...
"Laa tidur rupanya,msti sronok main smpai penat sngat ni,Ishh Ishh Chika ni mcm budak kecik,comel"Rafa dgan prlahan mngankat Chika lmbut msuk kdalam rumah dan ltakkan bdan Chika dgn lmbut diatas sofa.
"Ehh Rafa bila dtang ni Momy tak prasan pun"Suara anggun momy Misya membuatkn Rafa terkjut...
"Momy ni terkjut Rafa"Trus Rafa mnyalami Momy Misya yg sudah anggap sbagai mony nya sndiri..
"Araa maafkn momy ye Rafa,Ehh mna Chika...Laaa ank ksygn momy tido rupnya".. Momy misya trus mngmbil kek coklat yg ad ditngan rafa..
"Jgan lupa bgitau mama Rafa ye yg momy ckap trima kasih,Ni kek fav Chika msti nanti Chika bgun dy happy sngat"momy misya trtawa kecil...
Chika:Rafaa tngok pipi chika comel kn hihi😝...
Rafa:Peace✌🏻
9 December
YOU ARE READING
MY DEAR FRIENDS(BL)
RomanceMc lelaki yg tertarik kpda gadis comel yg memkn ais krim ditaman,mnjaga gadis pujaan hati dalam diam,smpai dy pindah skolah yg sma dgan gadis comel itu.. "hi comel nya rafa"-Rafaeil Haikal "ehh hi abg kacak hihi"-Liana Natasya ...