נ.מ פרסי
הייתי בדרך לחכמולוגית שלי אנב'ת צ'ייס, שנמצאת במחנה החצויים כשסוף סוף יש לי את ברכתה של אתנה, כשסוף סוף הגעתי למחנה החלטתי ללכת ישר לביתן של אתנה, בדרכי ראיתי נערות אם בגדים כסופים והבנתי שאלו הציידות כשעברתי לידן הן אמרו לי שלום או ניפנפו לי לשלום ואני בחזרה אליהן '' פרסיי '' ניקו ותאליה קראו '' היי חבר'ה מה הולך? '' שאלתי אותם '' בסדר, מה איתך? '' הוצאתי את הקופסה אם הטבעת מהכיס ניקו תאליה והציידות היו המומות '' אפשר לבוא איתך לראות אותך מציע לה? '' הם שאלו '' כן בטח בואו '' והלכנו לביתו אתנה אבל מתברר שאנבת' לא הייתה שם אלא בחוף '' פרסי אני חושב שזה לא רעיון שתלך לשם אתה לא תאהב את מה שתראה '' מלקולם אחיה למחצה וסגנה אמר לי בטון שבור לב, לא הקשבתי לו והלכתי לשם וכך גם הציידות, תאליה, זואי, וניקו, שהגעתי לשם מה שראיתי שבר אותי, אנבת' ישבה על מחצלת אם ילד של ארס מתנשקים אמרתי רק מילה אחת לפני שבחרתי משם '' למה? '' ופשוט ברחתי משם כשדמעות זולגות מעיני.
נ.מ הציידות 🏹
אנחנו רתחנו מרוב זעם '' יש לך שנייה להסביר לפני שנדפוק לך מאות חצים בתוך הראש '' צרחנו אליה '' הוא בגד בי ראשון אם אמא שלי '' '' הוא לא בגד בך הוא הלך לבקש את ברכתה כדי שיוכל להינשא לך '' ופשוט באותו כולנו פשוט החטפנו לה כל כך חזק שכשסוף סוף הפסקנו לפרק לה את הצורה היא הייתה אם יד ימנית שבורה, ורגל שמלית שבורה '' זה מה שקורה למי שפוגע בגבר היחיד, שהציד יכיר בו בתור הגבר היחיד שמגיע לו כבוד מהציד, ובתור הגבר הטוב היחיד על פני כדור הארץ '' אמרנו לה, כשסוף סוף התרחקנו מהחוף זואי אמרה '' פרסי נפל לטרטרוס למענה כדי להיות איתה, התחמק מהמחנה פעמיים, כשבפעם השנייה הייתה כדי להציל אותה ואת הגבירה ארטמיס, הציל את האחוריים שלה מיליוני פעמים, וככה היא מחזירה לו??? '' בואו נגיד ככה יש מצב שאולי יש לנו קראש קטן, טוב בסדר, יש לנו קראש ענקיי על פרסי ג'קסון, בזמן שעשינו את דרכנו לביתן פוסידון הקרקע התחילה לרעוד השמיים נהפכו לשחורים ברקים ורעמים מחרישים הופיעו '' אני זה שנוצר לפני שהכל נוצר, אני זה שאימן את כאוס עצמה ואת האחים שלה ואת ילדיה, אני זה שנוצר לפני צירי הזמן, אני זה שאימן את הענקים, אני זה שאימן את הטיטאנים, אני זה שאימן וגידל את כל אלה ואלה, אולימפיים וזוטרים יוונים ,רומאים נורדים ומצריים כל אלה שאימנתי החשבתי כילדי שלי אז העלמתי עין ממעשיהם אבל אתם פגעתם בתלמיד שיקר לי מאוד פרסי ג'קסון ועל כך ילדים אתם תשלמו '' לקח לנו שנייה לזהות את הקול זה לא טוב '' זה לא טוב, לגמרי לא טוב מאסטר קריון עצבני '' אמרו האולימפיים בקול מפוחד עד מוות.
נ.מ הרה 👸
פאק,פאק,פאק,פאק,פאק,פאק,פאק,פאק, המאסטר הוא מישהו שאתה ממש לא רוצה לעצבן כי אחרת הוא ימחק אותך מקיום בנקישת אצבע המאסטר הוא גם מישהו שמאוד מאוד מגונן '' מ-מאסטר זה באמת אתה? '' אמר...המשך יבוא...
-----------------
אז כן אשמח לדעה שלכם וכן זואי בחיים היא שרדה את הרעל של לאדון אז
JANE~
YOU ARE READING
המאסטר של האלים
Fanfictionאנב'ת בגדה בפרסי, וגרמה לכולם לבגוד בו חוץ מהאולמפיים והאוליפיות והאלים הזוטרים והאלות הזוטרות, הוא הואשם במשהו שלא עשה אז הוא החליט להיעלם לאחר חמש שנים הוא חזר אבל האם פרסי הוא באמת סתם חצוי מי זה המאסטר שהציל אותו?