Víz

38 4 0
                                    

Nagybátyám egy olyan iskolában tanít , ahol szellemileg visszamaradott gyerekek tanulnak. Amúgy egy nagyon kis ari hely, de olyan dolgok történnek ott, hogy abból új könyvet lehetne nyitni. Szóval ebből itt az első rész.

Ez egy ma történt eset. A nagybátyám hozott haza az iskolából, így volt időnk az úton beszélgetni, ahol azt mesélte, hogy ma milyen események zajlottak éppen.
A történet röviden úgy kezdődött, hogy a már alapból idegbe volt egy rossz gyerek miatt. És színházba indult egy osztállyal, amikor megjelent ez a gyerek. Mutogatott a bátyámnak, hogy menjen, de neki sem kedve sem ideje nem volt.
Tovább mutogatott a WC előtt, amíg oda nem ment.

Gyermek: Dee... Kicsit folyik a víz a piszoárnál

Nagybátyám: Össze keversz a karbantartóval? Nézd meg én vagyok az?

Gyerek: Nem, de jöjjön. Nem tudom hol van xy bácsi. *karbantartó*

Bemegy a nagybátyám, és ahogy a filmekben szokás, ömlik a víz a falból. Úgy rendesen spriccelt. Fele ki az udvarra és fele a folyosóra. És már ilyen 5cm-es víz állt a wc-ben. A bátyám meg így sokkos állapotban: ,,csak most szólsz?"
Ketesik a karbantartót, aki természetesen pont ebéd szüneten volt. Ők meg nem tudták hol van a főkapcsoló. Mire találtak valakit aki el tudta zárni, addigra már folyt le az emeletről a víz.
És a végén takarítónő megjelenik egy kis felmosóval😂

Meghaltam ezen komolyan mondom😂 3-szor vagy 4-szer kellett elmesélnie annyira élveztem 😂

'Aranyköpések' - Avagy vicces pillanatok az életembőlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora