Szerencsés nap... Ja mégsem:)

23 5 3
                                    

Az úgy történt...
Hogy nekünk csak 3 nap érettségi szünet volt. Mivel most élem a szociális korszakom (hozzá teszem ambivertáltként ez bármelyik pillanatban megváltozhat), ezért örültem, hogy ,,juhuuu emberek!"
Mivel 6 napja nem láttam a crushom ezért eléggé izgatott voltam. Még imádkoztam is, pedig nem is vagyok vallásos TT
Lényeg az, hogy az ima bejött. Ilyen kis softy esőben sétáltam a barátnőmmel egy esernyővel a kezünkben. Ő fogta az esernyőt,mert magasabb nálam:)
Már messziről kiskubiztam, hogy az a folt bizony ő lesz a távolban. Ugyanis elég rossz az egyik szemem (alig látok vele) a másikkal meg elvileg az átlagnál jobban so... Ja:)
Lényeg a lényeg, hogy amikor a srác látótávolságba került. Szívem az így feladta a szolgálatot és kétségbeesetten reszketni kezdett. Csak a szoki:)
De mihelyt szemügyre vehettem volna azt az emberi csodát, beleesett az egyetlen teljesen ép szemembe egy esőcsepp... IGEN:)
Persze be is könnyeztem meg ugye a vízcsepp is elmosta a képet... És mi közben folyamatosan csak mentünk az épület felé.
Barátnőm: Az ott nem ő?
Én: Sztm de, de nem látok semmit, mert bele ment egy esőcsepp a szemembe -siránkoztam.
Erről sztm ennyit :)

A nap további részében olyan kis finomságok történtek, minthogy egy csini fiúcska egy tiktok live-ban visszautasította a férjkérést, valamint kiöntöttem a joghurtot az asztal alá amit utána titokban készségesen fel is töröltem:)

Aztán amikor befejeződött a nap, vártuk a srácot... Csak a szoki, szeretem nézni... Olyan nagyon szép ember.
Lényeg, hogy meg is jelent. Épp beszélgetett valakivel, de amint a mi részünkhöz értek a srác elköszönt és a beszélgető társa hozzánk jött beszélgetni.
Fontos rólam tudni, hogy ha látom a srácot, akkor elvileg olyan vagyok mint egy... Zuzu pets... Legalábbis madartejestej szerint. Készített is egy ilyet:

Ez azzal társul, hogy gondolkodni abszolút nem tudok és a mindennapi emberi tevékenységeket/feladatokat is képtelen vagyok ellátni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ez azzal társul, hogy gondolkodni abszolút nem tudok és a mindennapi emberi tevékenységeket/feladatokat is képtelen vagyok ellátni. (Pl járás, mimika, egyszerűbb mozdulatok).
Na most ez az emberke aki oda jött hozzánk beszélgetni elvárta tőlünk (tőlem) hogy értelmesen cseverésszek. Nem igazán ment jól:)
Közben az élesített kamera a kezemben volt, hogy legalább 1 képet csinálni tudjak a srácról mert belehalok,ha nem láthatom.
Nos, készült 5 kis titkos kép.

1. Kitakarja az oszlop
2. Elsuhanó árny
3. Ijesztő elsuhanó árny
4. Viszonylag élesebb kép de az arca természetesen nem látszik
5. Szintén kitakarja az oszlop.

Mondanom sem kell, hogy ezután a buszmegállóig nevettem kínomban.

Közben egy kocsi telibe locsolt minket vízzel:)

Ez asszem egy nagyon jó nap volt... Soha jobbat 💪😄

'Aranyköpések' - Avagy vicces pillanatok az életembőlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora