Medyadaki şarkıyı siz güzellerime hediye etmek istiyorum.🤍İlk üç dört bölüm kısa olacak çünkü mektupları okuyuşlarını ve tepkilerini falan anlatacağım. Diğer bölümler ise uzun uzun gelecek.
Kitabın bölüm günleri sınır geçildikten sonra pazartesi gğnleri olacak. Normalde pazartesi atmalıydım ama rahatsızdım biraz.
Bu arada Bilinmeyen Adam ile Bendis shipleyen var mı? Ben shipliyorum çünkü. :)))
İyi okumalarr✨
Alaz'dan
Fakülteden eve yavaşça yürümeye başladım. Aklımı tonlarca düşünce dolduruyor. Mehmet Bey, Maraz Hanım ve biricik oğulları Akgün. Evlatlık olduğumu küçükken öğrenmiştim.Çocukları olmuyordu ve beni evlat edinmişlerdi. 10'lu yaşlarımdayken Akgün doğdu. Aptal hevesleri için beni ve çocukluğumu mahvettiler. Çocukları doğumca unutuldum. Ha ben ha çöp. Aynıydık.
Kırıcıydı çok kırıcıydı. 10 yaşından sonrasında kendim kendimi büyütmüştüm. Çok kızıyordum. Beni yetimhaneye terk eden asıl aileme çok kızıylrdum.
Eve gelip bahçeden içeri girdiğimde Cesur üzerime atlayıp bana sarıldı. Kendim için yaptığım en iyi şey Cesur'u evlat edinmekti. Sevgili üvey ailem gibi evlat edindiğim çocuğa çöp gibi bakmamıştım.
Golden Retriever cinsiydi. Havlayarak beni bir yere götürdüğünde küçük bitkilerin yanındaki zarfı aldım.
Üzerinde Alaz'a yazıyordu, lakin kimin gönderdiği yazmıyordu.Merakla mektubu açıp okumaya başladım.
(Bir şey dicem her bölüm mektup yazmaya çok üşeniyorum. Aynılarını yazdığını hayal eder misiniz?? Lütfennn.)
Okuduklarım ile mektup elimden kaydı. Şokla gözlerim açıldı. Evlatlık olduğumu elbette biliyorum ama anne babamın bu şekilde ölmüş olabileceklerini, bir abim üç kerdeşim olduğunu asla tahmin etmemiştim.
Küçükken hep pembe hayaller kurardım. Toz pembe hayaller. Güzel bir ailemin olduğu,sıcak bir evimizin olduğunu ve küçük kardeşlerim olabileceğini hayal ederdim.
Ama hiç olmamıştı. Ki bu saatten sonra olabilir miydi? En küçük kerdeşim bile yirmi küsür yaşındaydı. Her zaman hayalini kurduğum o sıcak aileyi oluşturabilir miydik?
Bir kız kardeşim vardı. Hep istemiştim. Arkadaşlarım her zaman kız kardeşin güzelliklerinden bahsederdi bende hep kıskanırdım.
Belki küçüklüğünü hüç görmemiştim ama büyüyüp kadın olmuş halini görebilirdim.
Ümit etmek her zaman iyidir..
/////////////////
Selamm
NasılsınızOkul nasıl gidiyor?
Hayatınızda birisi var mı?
Vallahi ben bir kez vuruldum bir daha hiç kalkamadım.
Oy sınırı:30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bendis
HumorDağılmış bir aile Yıllarca ayrı büyümüş kardeşler Kimden geldiği bilinmeyen bir mektup ile birleşirlerse ne olur? • • • • "İsminin anlamını biliyor musun güzel çiçeğim?" "Hayır abiciğim ne anlama geliyor?" "İsmin Yunan mitolojisinde Ay Tanrıçası dem...