Såld (del 9)

6.9K 103 16
                                    

Idag har jag blivit 18 år.
Vad som hände när han slog mig i ansiktet. Slutade väll sådär.
Men tillbaka till nutid. jag fyller alltså år idag. Vilket betyder att jag suttit här i 8 år. Varför jag? Det var frågan jag ställde till herren varje dag.
Varför just jag, vad har jag gjort?
Men jag fick aldrig ett svar på det.

"Dörren öppnas"
-Hej hej, grattis. Du är 18 vilket gör att du ska få något speciellt, kom kom följ med mig.
- ska ska jag få gå? Stammade jag
- nej, men sett och vis.
Han ledde mig till dörren, han öppnade och vi klättrade upp ur mitt "rum"
Sen stod vi på källargolvet.
- stanna där, medans jag går upp. Om du försöker fly så har jag lagt ut små bomber i varje fönster. Så du kan inte fly.
- okej
Han gick upp för trappan och öppnade luckan i golvet. Sen va han borta, sen hörde man honom. Han kollade ner för luckan.
- kom då, till och med snigeln är ju snabbare än dig.
- det är jobbigt, ta det lugnt.
- jaja, kom nu.
Jag gick upp och han tig ett hårt grepp om min hand.
- men aj det gör ont.
- sluta gnäll. Din tjocka bebis.
Han drog mig igenom en lång hall med foton på honom och en gammal dam, antagligen hans mamma.
Sen kom man till ett badrum.
- duscha
Det var ett handfat, badkar med dusch, och en toalett.
Och ett fönster.
Jag sprang till fönstret, man hörde vinden susa, fåglarna kvittra. Allt härligt.
- hallå.
Jag vaknade upp ur mina dagdrömmar.
- duscha
Jag ställde mig och duscha, som en helt vanlig person.
Jag duschade i nästan 1 time. Och jag hade inte duschat på så himla länge.
"1 tim senare"
Jag gick ut och tänkte Linda in mig i en handduk då jag såg att det låg ett par victoriasecret trosor och en matchande rosa bh på stolen.

KidnappadDove le storie prendono vita. Scoprilo ora