Başladık, bakalım hangi kitap daha fazla sevilecek🤍
Keyifle okuyun bebeklerim ❤️
"1.Bölüm"
Odamdaki balkonun demirlerine yaslanıp mayısın güzel havasını solurken giydiğim ince askılı siyah geceliğin üzerimde bıraktığı hissi seviyordum.
Saçlarım dağınık bir şekilde toplanmıştım. Dağınık saçlarımdan kaçan birkaç telin boynumu huylandırması ile başımı eğdiğim de sokak lambasının altında bana bakan birini gördüm.
Yüzü gölge de kaldığından tam göremesem de iri yapılı bir adam olduğunu net bir şekilde görüyordum. Bir elinde sigara vardı ve bir eli de cebindeydi büyük ihtimalle. Gözlerimi kısarak baktım.
Beni mi izliyordu? Yok canım! Beni kim ne yapsın!
Yüzümü başka yere çevirip başka bir uğraş ararken sokakta yankılanan ses ile gözlerim tekrar onu buldu. Vallahi de bana bakıyordu! Derin bir nefes alıp verdim ve içeri girmek için birkaç adım attım. İçimde oluşan garip hisle arkamı dönüp baktığımda adam yerinde değildi.
Daha fazla oyalanmadan odama geçtim. Gaziantep'in İzbe bir mahallesin de, binanın çatı katında kalıyordum. Odam küçük olsa da bana yetiyordu. Güzel bir teras ve balkona sahiptim. Amerikan tarzı bir mutfak ve küçük bir salonum vardı. Huzurluydum. Huzuru, kimseyi umursamadığım için buluyordum.
Gece karası yatağıma geçerek uzandım. İçime çektiğim soluğu verirken yarın da tatilim olduğu için geç uyanmanın verdiği rahatlık ile gözlerimi yumdum ancak titreyen telefon buna engel oldu.
Yastığımın yanına attığım telefonumu elime alarak açtım. Karşılaştığım yabancı numara ile kaşlarım çatıldı. Bu da neydi şimdi?
Bilinmeyen Numara: Geceleri üstünü ört.
Kaşlarım daha ne kadar çatılır bilmiyorum ancak oldukça tedirgin oldum. Yatakta oturur pozisyonuna gelerek birkaç kere tekrar ettim mesajı, en son dayanamayarak cevap yazdım.
Nefes: Ne?
Bilinmeyen Numara: Isıtmak için deli olduğum tenin üşümesin.
Anında gelen mesaj ile tükürüğümü yutacaktım. Tenim mi? Gece gece sapıklarla mı uğraşacaktım yani?
Nefes: Sapık mısın kardeşim? git başkası ile uğraş.
Engeli basıp telefonu yastığımın altına koydum ve tekrar yatağa uzanıp gözlerimi kapadım.
• Bilinmeyen numara engellendi. •
Bilinmeyen Numara: Hayır, sadece fazlası ile âşığım.
İletilmedi.
Bölüm sonu 🌸
Nasıl?
Çok severek yazacağım bir hikâye olacak buna eminim! Umarım eşlik edersiniz sizde bana!
Sizleri seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES AL (+18)
General FictionBilinmeyen: Geceleri üstünü ört. Nefes: Ne? Bilinmeyen: Isıtmak için deli olduğum tenin üşümesin. Nefes: Sapık mısın kardeşim? git başkası ile uğraş. • Bilinmeyen numara engellendi. • Bilinmeyen: Hayır, sadece fazlası ile âşığım