Introduksjon

572 26 10
                                    

Hei, jeg heter Sofie og er 15 år. Bestevenninnen min heter Louise og vi henger sammen som erteris. Louise har langt krøllete blondt hår, og er veldig tynn. Jeg har brunt går og er helt passe tynn egentlig.
-
Det ringer på døren. Jeg springer ned og åpner. Det er Louise. Det vakre blonde håret folder seg perfekt nedover skuldrene. Louise har på seg en magetopp og shorts. Det er yndlingsoutfitten hennes.
-
Jeg ber hun inn. Jeg lager litt iste og vi setter oss ut i solen. Utsikten er helt fantastisk. Vi ser utover havet, og vi kan kjenne salte fra havet komme imot oss. Det er deilig. Kjølig.
-
Ja, hva skal vi gjør'a da? Spør Louise og ser på meg.
Nei, vet ikke helt sier jeg og holder litt på -e.
Vi kan gå ned til stranda da, svarer Louise og ser ned på havet.
-
Jeg reiser meg opp og går inn å skifter. Jeg tar på meg bikini under, og drar på meg et lite skjørt og en sommerbluse. Rett utenfor står Louise og venter.
-
Vi går ned til stranden og finner et perfekt sted å ligge. Å som jeg elsker sommeren. Jeg snur meg. Jeg ligger på magen og speider utover stranden. Plutselig kommer noe i veien for utsikten. Jeg ser opp.
-
Det er en gutt. Tipper han er noen år eldre enn oss. Han har six-pack og han er kjempe sexy. Han ser meg ikke. Jeg prøver å si hei, men har snur forsatt ikke hodet mot meg.
-
Ja, bedre lykke neste gang babe, hører jeg fra Louise som ligger vedsiden av meg. Jeg glor stygt på hun og hun lager det ro-ned-blikket sitt.

En dag uten degWhere stories live. Discover now