8.

122 9 1
                                    

,, George! Konečne si tu. Už prišli aj krevety. Poslal som pre teba Claya lebo som to aranžoval." Povedal a pyšne sa usmial. Musím uznať že sa mu to podarilo vypadalo to nádherne. Clay sa nahnul  k môjmu uchu a zašeptal. ,, Išiel by som ťa skontrolovať aj sám." Moja myseľ úplne volala o pomoc. Asi skolabujem ak neprestane. Všetko je v poriadku myslel to iba zo srandy. Sadol som si za stôl a začal som jesť. Bolo to výborné. ,, Chutí?" Spýtal sa Clay. ,,Mhm." Odpovedal som s plnými ústami. Keď s dojedol.Nakoniec som sa ponúkol  že umijem riady. Jasné že prijali. Aj keď sa im to obom nepáčilo pretože predsa ja som hosť.  Zobral som hubku a dal som tam trochu saponátu trochu ma to fascinovalo kôli tým bublinám. Videl som ich miliónkrát ale stále ma to fascinuje. ,,Ide ti to." Počul som hlas za mojím chrbtom . Hneď som sa otočil. Stál tam Clay. Pár centimetrov od mojej tváre. Držal so mnou očný kontakt. Z ničoho nič som si ale vybavil v mojej pamäti ako divne to musí vyzerať tak som nakoniec povedal. ,, Ďakujem." Usmial som sa a vrátil som sa ku svojej práci. ,,Poutieraš ich?"  ,,Koho?" Spýtal sa ako keby ani tejto situácii neexistoval.  ,,Tie rady predsa." Povedal som. ,,Aha, jasné." Povedal a hneď do rúk zobral utierku. Celkom mu to išlo. Ani som to nečakal. ,,Hotovo." Spokojne som povedal ako keby som práve umyl milióny riadov. ,,Hotovo." Zopakoval po mne Clay. ,,Tak ja asi pôjdem spať. Aj ty by si mal nakoniec zajtra je mcc." Povedal som.
,, Pôjdem , ale najprv ťa odprevadím do izby." ,, Tak fajn." Povedal som a to už Clay vykračoval Amerike ku jeho izbe. Otvoril dvere a povedal ,, Až po vás madam.''
,, Ďakujem." Povedal som a vkročil som do Clayovej izby. ,, Takže tu je posteľ , čo to hovorím veď už si tu spal." Povedal . ,, Je tu niečo čo by si chcel vedieť ?"  ,, Asi nie. Ďakujem." Povedal a usmial som sa. ,,Tak ja idem. Dobrú noc." Povedal a zavrel dvere. Keďže má celkom zaujímala jeho izba šiel som prehľadať zásuvky. Otvoril som prvú, nič. Teda skoro nič mal tam nabíjačky a tieto technické veci. ,,Celkom pekný set-up."  Povedal som a pokračoval som ďalej v prehľadávaní. ,,Hmm čo to tu máme." Otvoril som nejaký fascikel. Boli tam MOJE FOTKY?!  Čo to je do piče. Niečo na nich bolo napísané aké nemohol som to prečítať keďže som farboslepý. Položil som tie fotky späť, tam kde patria a ľahol som si do postele. ,, Dobrú noc George." Povedal som a snažil som sa zaspať...

Words:425

Just yours      DreamnotfoundWhere stories live. Discover now