6.

125 7 0
                                    

Práve keď som dojedol počul som kroky do kuchyne z druhého poschodia ,,Nick?",,Kto iný?" ,, Poď sem." Nick prišiel ku mne a dal mi jemné objatie. Naklonil sa ku môjmu uchu a ticho zašeptal ,,Tvoj priateľ asi žiarli." What? Čo to malo znamenať. Nechápal som , ale nezaťažoval som sa tým. Nick naše objatie prerušil a ako reflex som svoju hlavu naspäť otočil ku Clayovi. Stál tam s jemne nepríjemným výrazom. A potom mi to došlo. Týmto myslel Nick že tvoj priateľ žiarli. Hneď ako som si to uvedomil začal som sa červenať. To snáď nie! Som určite červený ako rajčina. Chcel som sa schovať za svoje ruky ale bolo mi jasné že mi to bude na nič. ,,Z Georga je paradajka!" Povedal s úsmevom a so smiechom v hlase Nick. ,, Ty si hrozný debil." Odpovedal som mu. Dobre George ukľudni sa. Nečervenaj sa, nečervenaj sa! Nebol som si istý či to pomohlo, ale dúfal som že áno. ,, Chcem len povedať že budeš spať v mojej izbe ,lebo som trochu zabudol že máme iba dve postele." Povedal Clay a poškrábal sa na zátylku.,, Počkať, kde budeš teda spať ty ak v tvojej posteli budem spať ja?" Spýtal som sa . ,,Ja budem spať na gauči." Odpovedal mi. ,, Čo si čakal že budem spať s tebou?" Povedal s tónom hlasu od ktorého som si nevedel predstaviť čo by mohol znamenať. ,,Bodaj by." Povedal som bez hanby s tichším tónom. Asi nie don't ticho keďže som iba do sekundy počul.
,, Prosím?!" Povedal Clay tichším tónom.
,, Nič, nič." Odpovedal som rýchlo. Pane bože,to bolo o kúsok. Alebo to počul?! Nie George netráp sa tým ak si toho nebudeš všímať nebudú z toho žiadne problémy.
,, Keď myslíš." Povedal Clay. Skoro som dostal reálne infarkt. Že sa to práve nestalo! Ale áno stalo.  ,,No poďte si užívať  keď už si tu ,inak čo si tam šepkáte.'' ,,Nič , nič" Odpovedal som čo najrýchlejšie aj s presvedčivým tónom.

Words: 322

Just yours      DreamnotfoundDonde viven las historias. Descúbrelo ahora