Genişleyen Malfoy'un evinden nasıl ayrıldılar, Hermione'nin hiçbir fikri yoktu. Severus onun dirseğini sıkıca kavradı ve koğuşların kenarına giden dolambaçlı patikalar üzerinde zorunlu bir yürüyüşle onları hafifçe aydınlatılmış, kitaplarla dolu ön odasına yerleştirdi.
Hermione sendeleyerek kolunu sert tutuşundan kurtardı. Elbisesinin korsajındaki lamassu tüyünü çekip alçak masaya fırlattı. Kanlı şey hışırdadı ve yüzdü, ona hiç tatmin olmadı.
H : İşte. Onu Peabody'ye teslim edebilirsin.
Kalbi hızla çarpıyordu ve bakışlarını ocağın önündeki pürüzsüz halıya dikti. Oradaki közler kararmış şöminede daha parlak parlıyor, sihri efendisinin dönüşüne tepki verirken alevlere dönüşüyordu.
H : BEN-
S : Hermione...
Eli onun görüşüne gitti ve geri çekildi.
H : Bana dokunma !
Eli ağzını kapatmak için şakladı ve ağzından bir hıçkırık koptu. Gözyaşları tehdit etti, ama onları geri istedi.
Nefes almak. Nefes alması gerekiyordu. Bir öpücük, her zaman istediği bir büyücüden inanılmaz bir öpücük, bir ilişki kurmadı.
Ama yine de... Bunun onun için bir anlam ifade ettiğini düşünmüştü. Ona -olmuştu-.
Severus ateşin önündeki sandalyesine çöktü ve uzun parmaklarını saçlarının arasından geçirdi. Kafası dolguya geri düştü. Uzun bir iç çekti.
S : Lucius Malfoy her zaman...beni arzuladı.
Hermione gözlerini kırpıştırdı. Övünüyor muydu?
Üzerine sabitlenmiş altın beneklerle ısıtılan koyu gözler. Kalbi titredi. Ona o şekilde bakamazdı. Şimdi değil. Bir daha asla.
S : Otur, Hermione.
Karşıdaki sandalyeye elini salladı ve ağzı inceldi.
H :Açıklayacağım. Ya da gidebilirsin. Seçim senin.
Sadece bir hafta. Onlar... sadece yedi günlük bir şeydi ve sadece bir öpücük onu işaretlemek için. Ve iş, çılgın Malfoy işiyle tam bir fahişe olmuştu.
Soyu tükenmiş bir büyülü yaratık ırkından geldiği için çok değerli olan uzun tüye baktı. En karanlık iksirlerde bulunan bir bileşen.
Ama yine de tüy mü? Bir tüy için aklını ve kalbini riske mi atmıştı? Severus ona güvence vermişti.
Düşünceleri, sandalyedeki adama ve görüntülere geri döndü, Malfoy'un çalışma odasından gelen sesler yeniden üzerine çöktü.
Severus'u yanlış anlamış olmanın verdiği korkuyla sinirleri gerildi. Lucius Malfoy'u baştan çıkarmaktaki gösterişli, çok pratik kolaylığı, onun tüm şüphelerini ortadan kaldırdı.
Düşünceleri, duyguları karamsardı ve kendini dengeleyemiyordu. Kontrolü kaybetmek onu korkuttu.
Parmaklarını kaçan buklelerin arasında gezdirdi, ritmik, yatıştırıcı bir şeydi. Çenesi yukarı kalktı.
H : Açıklanacak ne var ? Siz sevgiliydiniz.
S : Artık onun sevgilisi değilim.
Kahretsin, bu ifadenin göğsünde kabaran paniği hafifletmesini istemiyordu. Ama korkuyu, kaburgalarının altındaki şiddetli acıyı, nefes almayı ve düşünmeyi bu kadar zorlaştıran gerginliği azalttı. Yine de... öfke dalgaları hâlâ pusudaydı. Onun olması gerekiyordu.