Buz gibi dondurucu soğuktu burası içinde bir parça bile iyilik bulundurmayan kötülerin hapsedildiği omega boyutuydu.
valtor, bu boyuta hapsedildiği günden beri burdan çıkmak için uğraşıyordu ama başaramıyordu buz, valtor'un içindeki ejder ateşini söndürüyordu valtor git gide güçlerini kullanamayacak hale geliyordu. Öfkeliydi çok öfkeliydi...
Yüzyıllar önce valtor kendisine yapılanları hazmedemeyip çok büyük bir suç işlemişti gezegenleri,insanları ve binlerce periyi yok etmiş bu yetmezmiş gibi sihirli boyuttaki en büyük üç okula saldırmış (Alfea,Bulutlu kule,Kızıl çeşme) ve okulları harabeye çevirmişti.
Ne yaparsa yapsın öfkesi geçmiyordu her yeri yakıp yıkıyordu en sonunda valtor çizmeyi aştı sihirli boyutu yok etmek için darkarla işbirliği yaptı.
Griffin, o dönem valtor'un en güvendiği dostuydu
sihirli boyutu yok etme fikri griffin'i korkutmuştu griffin o korkuyla ne yapacağını şaşırdı valtor'un planlarını bayan faragonda ve saladdin'e anlattı.Bayan faragonda ve saladdin, valtor'a karşı tedbirlerini aldılar. Valtor ve darkar, griffin'in ihaneti yüzünden başarısız olmuşlarlardı. Valtor griffin'e çok öfkeliydi planlarının patlamasının tek nedeni griffindi
Valtor'u omega boyutuna darkar'ı ise ateş püsküren bir yanardağ'a hapis etmişlerdi.
"Bir çıkış yolu olmalı" dedi valtor "bu işin peşini asla bırakmayacağım!"
•••
"uyan artık stella geç kalacağız" diye söylemekten bıkmıştı bloom ama stella bloom'u görmezden gelip hala uyuyordu.
Layla odadan içeri girdi bloom'a yaklaştı "uyanmıyor değil mi?"
Bloom kafasını evet anlamında salladı.
layla "Bana bırak" bloom meraklı gözlerle "ne yapacaksın diye sordu.
layla"izle ve gör" dedi stellanın kafasından bir sürahi suyu boşaltınca stella sinirle uyandı.
"Ne yapıyorsunuz siz ya? Saçlarım tüm ıslandı"
stella, laylaya ateş püskürüyordu.
"o zaman saatinde kalksaydın stella" dedi tecnaStella söylenerek hazırlanıyor kızlarda yavaş yavaş yürüyerek derse gidiyorlardı.
Flora ve miusa kızlara yaklaştı "stella nerde?" Kızlar cevap vermeden "geldim bile" dedi stella
Sonra hep birlikte derse girdiler.Derste; stella oje sürüyor, miusa şarkı dinliyor, layla florayla konuşuyor, bloom uyukluyor, tecna ise teklonolojik aletlerle uğraşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valtor Bloom
FantasyHer şeyini kaybetmişti valtor gücünü ,hafızasını, dostlarını ve daha nicelerini... Kaybettikleri yetmezmiş gibi birde intikam almak için çabalarken en yakın dostunun ihaneti her şeyi altüst etmiş ve bütün planlarını bozmuştu. Valtor'un intikam için...