İstila

176 18 3
                                    

Manisa'da Her zaman ki gibi normal günlerden bir gündü sabah erkenden kalkıp okula doğru yola koyulmuştum . Demir yolunu geçtikden 100 metre ileride Her sabah ki gibi arkadaşım Tuğçeyi beklerdim . O gününde diğer günler gibi sıkıcı bir gün olduğunu düşünďüğüm sırada 5-6 tane polis arabasi karşımdaki anayoldan geçti normalde bu durumu hic yaşamazdim ve ardından 1-2 ambulansın geçmesi beni çok meraklandırmıştı .20 dakika uzun bekleyişten sonra Tuğçe uzaklardan göruldü yanıma geldiğınde ilk sorusu "ne oluyor haberin varmı? " demesi olmuştu .

Okul yoluna koyulduk . Ikimizde merak içerisinde ne olduğunu merak ediyorduk. Arada ben espiriler yapmaya çalışıp bu gergin ortamı dağıtmaya çalışıyordum fakat Tuğcenin aklı hala ne olduğu sorusunun cevabını aramaktaydı .

Okula vardığımizda herkez tedirgindi. Sanırım herkezin bu olaylardan haberi var gibiydi fakat ne oluyordu . Tuğceyle daha hızlı adımlarla sınıfın yolunu tuttuk herkez gruplar halinde bi yerde birseyler konuşuyordu lakin ne olduğunu kimse bilmiyordu.

Sınıfa vardık sınıf çok sessizdi. Sınıfı ilk defa bu kadar sessiz goruyordum herkezin içinde bir korku vardı bunu hissetmistim. Herkez Doğuhanın etrafına toplanmıştı ve telefonda birşyler okuyordu fakat oradaki herkezin gözlerinde korkuyu gördum olayı anlamak için yanlarına gittim okudukları bir tür haberdi sanırım .Bende okumaya Başladım haberde "Manisanın Bir Ilçesinde başlayan salgın hastalık olduğunu ve bu hastalığın hızla yayıldığını yazıyordu. Hastalığın belirtileri ise saldırganlıkti bu hastalığa yakalanan insanlar etrafındakı herseye her canlıya saldirgan bir tavırda yaklaştığını yazmıslar " Ben o anın şokuyla "yok canım daha neler " diyip espiri yapmaya kalktım fakat sınıfta tüm gözler bana doğru cevrilince vazgectim ve bu olayların ciddi birşey olduğunu anladım bende içimde korku denen o duyguyu hissetmeye başladım . Sonra bizim sınıfımızin hep gülen yuzlu kızı olan Burçine baktım fakat henüz okula gelmemişti .
Burçin benim yakın arkadaşım değil kardesim dedigim insanlardan birisiydi sadece onu merak etmeye başlamıştım o anda sınıfa girdiğini gordum ve koşup sarıldım . Hersey ust uste geliyordu basit ve sıkıcı günum birden bire Hayatımı değiştiren olaylarla dolmuştu .

Zombi SavaşçılarıWhere stories live. Discover now