Spil dağının arkasındaki kamp alanındaydık artık şehire göre daha güvenliydi burası yüksek bir bölgenin arkasinda olduğumuz için o yaratıkların buraya varması zaman alırdı . 2. grubun gelmesini bekliyorduk aradan 4 saat geçmesine rağmen 2. grup hala gelmemişti. 13 kişi ordaki bi kamp evinde sessizce onları bekliyorduk kapıya vurulduğunu duyduk ben kapıya yöneldim tedirgindik o zombilerden biride olabilirdi kapıdaki çünkü vuruşu değişıkti "Tık tık " Değilde "Tak tak tak tak " diye defalarca vuruyordu elimde sopayla kapının kolunu tuttum yavaşca kapıyı açtım ve Karşıma ilk çıkan ilker olmuştu derin bir nefes aldık.
İlker sınıfımizdaki sarışın mavi ,gözlü, iri kalıplı bir çoçuktu . 2. grup nerde diye sorduk . İlker derin bir nefes aldı Kötü bir şey söylüyeceği belliydi. "Ben 2. gruptan ayrılıp sizin yanınıza geldim "dedi 2. grup planı değiştirip Manisada ki kent ormanına kaçmışlardı grubun sayı ilker grupdan ayrılmadan önce 9 kişi kaldığıni söyledi . peki biz onlara tekrar nasıl ulaşabilirdik spil kamp alanıyla manisa kent ormanı arasında 12 kilometre vardı çok uzundu yollar karışık bizim oraya gitmemiz riskli bir işti 14 kişinin canını tehlikeye atamazdık .
Akşam olmak üzereydi herkez kamp alanındankı o kulübede sıkış tepiş yatmaya başardı 2 kişi nöbetçiydi o gece kurayla nobetciler Hasan ve volkan olmuştu. kendimizi guvende hissediyorduk çünkü ikiside güclü uzun boylu kalıplı insanlarda hasanda 2 zombiyi birden öldüre bilcek bir güc vardı sağlam çocuktu . Nöbetçilee hariç herkez uykuya dalmıştı fakat ben uyumamıştım .aklım hala bu olayları kaldıramıyordu . 2. önce ye kadar sıradan olan bu hayatım bir anda nasıl böyle olmuştu anlayamıyordum hersey cok saçma geliyordu . Ailem akrabağlarım nerede iyilermi yoksa ısırıldılarmı napıyorlar nasillar çok merak ediyordum .
Sabah olmuştu kamp alanında işbirliği yapmaya karar verdik . hasan volkan ben ve fatih keşif yapmaya gidip odun, yiyecek ve tatlı su aramaya gidecektik . Eray ilker kızların basında durup Onlari dışarıdan gelebilecek tehlikelerden korumakla görevliydi kızlar ise ellerinde bulunan erzakları idare kullanicak bir plan yapıcaktı biz 4 ümüz yola koyulduk dağın arkasindan 3 kilometre sonra su bulduk 6 tane 5 litrelik şişlere doldurduk ben herkez 2 şer tane tasıyordu 1 kişide calı çırpı topluyordu kamp alanına geri dönerken 2 tane zombi çıktı karşımıza neypacagımız belliydi öldürmemiz gerekiyordu . Hasanın üstüne giden zombinin bir ayagı yoktu ve sürüklenerek gidiyordu . hasan uzerine gelen zombinin kafasina tekme attı ama ölmemıstı hasanın ayagıni yakaldi tam ısırmak uzereyken fatih elindeki sivri sopayı zombinin kafasına sapladı .diğer zombi üzerimize koşuyordu volkan yerden bir taş alıp zombinin kafasina atti fakat zombi afalladi hala beni. ustume geliyordu volkan ser bi sekilde zombinin kafasina vurdu . yere düştu zombi sonra ben elimdeki delici aletle zombinin kafasına geçirdim beyninin petsilini akıtmiştım canavarın . Sonra yola koyulduk ve kamp alanıniña gero döndük .