Okuldan kaçış

106 11 9
                                    

Okul hergeçen dakika daha tehlikeli olmaya başlıyordu artık burdan kurtulmanın zamanı gelmişti . Nasıl kaçabilirdik burdan ?

Bir plan yaptık sınıfı ikiye bölmeye karar verdik ve spil dağının arkasındaki kamp alanına gitmeye kara verdik. Sınıfı ikiye böldük 15 kişilik iki grup oluşturduk elimize kesici ve vurmalık aletler aldık savaşmadan burdan çıkmanın imkanı yoktu . barikatın önüne gittik ve arkasındaki zombilerin sesleri duyuluyordu barikat yüksek ve baya genişti hepimiz arkasina geçtik barikati omuzumuzla ittirmemizle zombilerin üstüne yıkıldı tüm sıralar . Herkez bir anda dışarı doğru koşturmaya başladı yerde yatan sıraların altında kalan zombilerin kafalarina sert nesnelerle vurup öldüre öldüre gidiyordu herkez okul kapısından çıkınca bir kaç zombi daha görmüştük 5 kişi 1 zombiye daliyordu zombiler kolay ölmeyen canlılardı aslında onların ölü olması onlari ölümsüz yapiyordu kafalarina sert vurunca beyninin patlaması sonrası etkisiz hale geliyordu .

okul kapısına kadar onları tek tek öldürerek geldik fakat onlar bu yaptıklarından ve kurtulmalarına rağmen mutlu değillerde çünkü öldürdükleri canavarlar eskiden insan olduğu icin hepsi kendini katil hissine kapılıyordu ama bu zamanda soğuk kanlı olmak zorundalıktı .

Dağ 3 kilometre uzakdaydı herkez hızlı olmak zorundaydı son gücümüzle koşuyorduk fakat arkamizdan 5 zombi geliryordu eğer durup onlarla savaşırsak birden sayıları coğalabilirdi etrafta onlardan çok vardı o yüzden durmayı düşünmüyordu kimse .

2 kilometre sonra gruba baktığımda grupdan 2-3 kişinin eksik oldğunu fark ettim dönüp arkama baktığımda 3 zombinin biseyin etrafında toplanıp yemeye çalıştığını gördüm fakat o yerde yatan kimdi çırpınıyordu kurtarılmak için fakat birşey yapamazdim çünkü ısırılmıştı. Kafasını yalvarircasina bana baktığını gorünce rabia olduğunu fark ettim yardim etmek istedim ama yapamadım arkamı dondüm ve dağın yamacına dogŕu koştum insanların bu şkilde ölümlerini görmek beni kahrediyordu . Kamp alanına vardığımızda hepimiz çok bitkin düşmüstük ve 2. grubun gelmesini bekliyorduk . çunku kamp kurmak icin 2. grubada ihtiyacımız vardı .

Zombi SavaşçılarıWhere stories live. Discover now