Kantinden Kurtuluş

77 11 4
                                    

Çaresizce yardım gelmesini beklemekden başka şansımız yoktu ya aşşağıda bizi yemek istiyen o pis canavarlara yem olucaktık yada burdan kurtulmak icin birilerinin gelmesini beklemeliydik . Eray telefondan sınıftakileri aramamızı istedi hemen telefonu çıkarıp Hüseyine ulaşmaya çalıştık fakat hatlarda bir sorun vardı ve telefon hiçbir işimize yaramadı .

gece olmuştu artık bu saatte kaçmamızın imkanı yoktu çünkü zombiler dahada armıstı 7 zombi bir anda 12 tane oldu . sabahı beklemeye başladık zaman çok yavaş akıyo gibiydi şafak vaktine doğru silah sesleri duyulmuştu okul yakınlarında sanırım birisi silahla onlara ateş ediyordu etrafımızdaki zombiler biranda silah sesine doğru koşmaya başladı bizde bu fırsattan hemen aşşağı indik . hızlı koşarak pencerenin oldugu yere koştuk fakat pencereler kapalıydı 3 ümüz dışarda kalmıştık cama taş atıyorduk fakar kimse pencereyi açmıyordu .

bizim bulunduğumuz kantin tarafından bi zombinin bize doğru geldigini görünce yan sınıflara taş attık fakat orayasıda açmıyordu. Bu sefer 3. kattaki sınıflara taş attık 3. kattaki sınıfdan pencere açıldı tırmanmaya başladık zombi çok yaklaşmıştı fakat bizi daha görmemişti. ipe tırmanmaya devam ediyorduk cebimden telefonun birden düşmesiyle zombinin kafasını bize çevirmesi bir oldu ellerini yukarı uzattı ipe doğru yürüdü ipi eliyle tuttu fakat tırmanamıyodu çok zayıf ve güçsüz birseydi içimden bununla kavga etsem öldürürdüm herhalde diye düşundüm fakat riske girmedim yukarı çıktık ve pencereyi kapattık .

İçeri girdikden sonra niye bu kata çıktıklarını sorduk . cevap çok ürperticiydi sınıflardan birisinede bu virüs bulaşmış ve 1 sınıf komple hastalıklı canavarlara dönüşmüşlerdi bu. yüzden herkez 3. kata çıkıp barikat kurmuşlar bu haber beni iyice tedirgin etmeye başladı artık okuldan kurtulup uzak yerlere kaçmanın vakti gelmiş gibiydi fakat bu sefer bu koca binadan nasıl kaçmalıydık .

Zombi SavaşçılarıWhere stories live. Discover now