פרק 6

586 77 7
                                    

לקח לטאהיונג חמש דקות לזהות את יונג'ון והחבורה שלו ועוד דקה בשביל לשים לב שביניהם נמצא אותו בחור ממנו העתיק הבוקר.

הבר מחוץ לעיר, שנמצא ליד מסילת הברזל, עליה עוברת רכבת פעם בכמה דקות, הוא מקום הימצאותם של הנמרים - הכנופייה שבראשה עומד טאהיונג. באים לכאן גם צעירים רגילים שלא משתייכים לעולם הפשע כלל וגם כנופיות אחרות כאשר הם מחפשים צרות. בפעם האחרונה שיונג'ון קפץ לפה עם הנחשים זה נגמר במכות ואם נאמג'ון לא היה מצליח להפריד ביניהם, אז טאהיונג בטוח היה שובר לעצמו משהו.

"עוד פעם אלה." ג'ימין צקצק בלשונו והזמין עוד טקילה מהברמן. הוא החליק את המשקה בגרונו והעביר את ידיו בשיעורותיו. הלילה הזה הולך להיות ארוך.

טאהיונג בא הלילה בשביל לשכוח ממנו, להעיף אותו מהראש ולשים איקס על כל רגש שהתפתח כלפיו. אז הוא נתן לו להעתיק, אז טאהיונג רוצה להעביר את היד בשיער שלו, אז יש לו את הקול הכי יפה שיצא לו לשמוע, אז הוא לובש פאקינג חציות שלא מסתירות את הירכיים העבות שלו, אז מה? מה שחסר לו עכשיו זה להסתובב עם החבר של יונג'ון, להיכנס לעוד מלחמות שגם ככה לא נגמרות ולמצוא את עצמו רב מכות שוב. זה לא משנה שיונג'ון בעוד שבוע יחליף אותו במישהו אחר. כרגע הם ביחד, כרגע הוא עומד לצידו ולמרות שטאהיונג יכול פשוט לצמצם את הפער ולקחת אותו, החומה הבלתי נראית בניהם עבה מדי.

"למה הם באו?" נאמג'ון מרים גבה, סוקר כל אחד מהם במבט חשדן ותוהה לעצמו מה יקרה פה הלילה. פעם קודמת הנחשים באו לריב על הסחורה בטענה שהנמרים מוכרים בשטחים שלהם, אבל הפעם זה בטוח לא בגלל זה.

"בגלל ג'ונגקוק." פלט יונגי, נאנח. השלושה סובבו אליו את מבטם, מסתכלים בעיניים שדורשות הסברים ולמרות שכולם כבר לא ממש פיקחים, לסיפור הזה הם מוכנים להקשיב. "הכלבלב של יונג'ון סיפר לו שהייתם ביחד בכיתה, בטח באו לעשות בלאגן על זה."

טאהיונג גיחך. לריב על מישהו זר לא היה הסגנון שלו. הוא נלחם על החבר'ה שלו, עמד מלפניהם כמנהיג אמיתי ותמיד מוכן לעזור בכל דבר, אבל ג'ונגקוק לא נמר ולא קשור לכנופייה שלהם. הוא של יונג'ון.

"בואו נעשה להם קבלת פנים." הוא נעמד וצעד ישירות לכיוון יונג'ון שזרק את ידו בצורה כה רכושנית על החבר שלו, שם זין על כל ההומופובים שעלולים להסתתר פה, כי גם ככה ברור שאף אחד לא ייעז לגעת בו. לצידו עומד הוסוק, הכלב הנאמן, מטייל עם עיניו על כל האנשים בבר.

משמאל לטאהיונג יונגי ומימינו ג'ימין. שני מטר שבעים צנומים, אבל להעיף אגרופים הם יודעים כמו שצריך. בכל זאת, הם למדו מהטוב ביותר. נאמג'ון נשאר לשבת בצד, צופה בעיניי נץ על הסיטואציה ומסמס לסוקג'ין שהוא שומר על טאהיונג ושאין לו מה לדאוג ולהתקשר אליו כל חמש דקות בצעקות.

"יונג'ון! מה הוביל אדם מכובד שכמותך לחור הזה?" טאהיונג צעק, מניף את ידיו בדרמטיות ומסיט את תשומת הלב של כולם. גם של ג'ונגקוק, שרק הבוקר גילה לו את כל התשובות ועכשיו עומד קרוב אל יונג'ון.

טאהיונג לא הסתכל עליו יותר מדי, אך מהמבט שזרק עליו כבר עמד לו גוש בגרון. השיער הגלי שלו אסוף לחצי קוקו גבוהה, על האוזניים תלויים הרבה עגילים, את הצוואר עוטף צ'וקר שחור עם צלב ועל שפתיו ליפגלוס נוצץ שאפשר לראות גם בתאורה האולטרה סגולה. הוא לבוש בחולצה שחורה שתחובה בתוך המכנסיים השחורים עם הקרעים הגדולים ותחתיהם, פאקינג, גרביוני רשת. המגפיים המאסיביות מגביהות אותו לפחות בעשרה סנטימטרים וטאהיונג בטוח שבתכלס הוא בגובה של ג'ימין.

"באתי להכיר לך את החבר שלי." יונג'ון חייך חיוך רעיל וצבוע שטאהיונג רצה למחוק, והוא ידאג לזה מאוחר יותר. "למרות ששמעתי שאתם כבר מכירים." הוא לחץ על כתפו של ג'ונגקוק גורם לו להילחץ מהסיטואציה ולרצות להיעלם, אבל אין לו לאן.

"בן זוג אמיתי צריך לעבור מבחני קבלה לכנופייה, או שזה עוד ריגוש זול שלך?" ג'ימין ענה, מחייך חיוך חושף שיניים וגורם לכולם להצתמק.

"מבחני קבלה?" עיניו של ג'ונגקוק מדלגות בין האנשים במבט מפוחד, אבל אפילו יונגי, החבר הכי קרוב אליו, לא מסתכל עליו.

"הוא לא צריך לעבור מבחנים, הוא נולד נחש." עונה הוסוק.

"מה פתאום," צוחק ג'ימין. "נחש אמיתי מוכיח את היותו נחש."

"ג'ימין צודק." טאהיונג משמיע קול, מפקס את עיניו על חיוכו של יונג'ון שמתחיל לרדת משפתיו. "אם הוא עוד אחת מהמשחקים שלך אז תחלוק, אם לא - תוכיח." הוא לא מסוגל להסתכל על העיניים המבוהלות של ג'ונגקוק, כי הוא יודע מה מחכה לו.

"בסדר," יונג'ון נשבר, מחליף מבטים עם הוסוק וכנראה משדר לו משהו טלפתית, כי השני מהנהן ויוצא מהבר עם עוד כמה מהחבר'ה שלהם. "ג'ונגקוק," הוא מחייך שוב אל החבר שלו, סוף סוף מסתכל עליו במבט שלא מבשר שמחות. "אם אני כבר התחלתי להשוויץ, אז מוטב שאעשה זאת כמו שצריך."

"מה זאת אומרת?" ג'ונגקוק עדיין לא הבין מה קורה. הוא חשב שהוא יוצא לטייל עם יונג'ון, הגיע איתו לבר באמצע שום מקום, נתקל בטאהיונג הזה שהתיק לו כל המבחן ועכשיו הם כולם מדברים בקודים שלא ברורים לו.

"אתה תשכב תחת הרכבת."

Riot // VKookWhere stories live. Discover now