ג'ימין ונאמג'ון יוצאים לפגוש את אחד מאנשיו של הספק האנונימי.
"תגיד לי מיד!" ג'ונגקוק לא עוזב את העניין. הוא עומד באמצע החדר של טאהיונג עם פנים אדומות מרוב כעס. "אני גם קשור לזה, אני גם צריך לדעת!"
"ג'ונגקוק, בבקשה..." טאהיונג, ישוב על קצה מיטתו, נאנח. זה לא שהוא לא בוטח בו, הוא פשוט לא רוצה לערב בזה את ג'ונגקוק. העבודה הזאת מסוכנת. יום אחד אתה מצליח ברחובות כשכולם מכירים ואוהבים אותך, ולמחרת מי שקראת לו חבר מוכר אותך בשביל קילו קוקאין. לפעמים בשביל פחות מזה. "תסמוך עליי." הוא מושך את ג'ונגקוק בידו ומקרב אותו אליו. "אני אספר לך הכל לפרטי פרטים כשזה יגמר." לא כי הוא לא מבין, אלא כי רק אז זה יהיה בטוח.
"אני בוטח בך..." לוחש ג'ונגקוק, משפיל את עיניו. הוא מפחד שטאהיונג לא לוקח אותו מספיק ברצינות או שרואה בו כעוגן שרק יעצור אותו.
האמת היא שטאהיונג לא רוצה שג'ונגקוק יהיה מעורב בפשעים, כי במקרה והכל ידרדר, או שהמשטרה תתפוס אותם, ג'ונגקוק יוכל להמשיך בחייו. הוא חכם עם פוטנציאל אדיר לממש את היכולות שלו בעבודה עם שכר גבוהה ועקבי. טאהיונג לא יסלח לעצמו אם יהרוס את עתידו של ג'ונגקוק.
"חשוב לי שנוכל למצוא את אח שלי. אני מתגעגע אליו." אומר ג'ונגקוק לפתע בעצב ממשי בקולו. הוא מרים את עיניו, מסתכל על טאהיונג שמלטף עם אגודלו את כף ידו. הוא מחייך בחום, באהבה ומשרה בטיחות על הנפש הלא רגועה.
"אנחנו ננקום ביונג'ון, נמצא את אחיך, והכל יהיה בסדר. אתה מאמין לי?" טאהיונג מסתכל לתוך העיניים של ג'ונגקוק שמתלמאות בניצוצות של תקווה.
"כן." מהנהן ג'ונגקוק במרץ, מחייך מעט.
הוא מאמין לטאהיונג בעיניים עצומות, מוכן לתת לו לקחת אותו אל סוף העולם ויודע שהוא לא יעזוב.
ג'ונגקוק רוכן, מניח נשיקה קצרה על שפתיו ומתרחק, מגחך. טאהיונג לוקח רגע בשביל לעכל את מגע השפתיים עליו אפילו לא יכל לחלום ומושך את ג'ונגקוק שוב אליו, מפיל על מיטתו, עולה מעליו ומנשק שוב.
טאהיונג חבר אמיתי - כך מספרים כל חבריו. עם טאהיונג תמיד בטוח - זה מה שיודע ג'ונגקוק.
-
אני רוצה לשמוע האם אתם מוכנים לסוף?
YOU ARE READING
Riot // VKook
Fanficלג'ונגקוק יש זוגיות, הרבה דברים לעשות ומעט מדי זמן פנוי, אבל זה לא מונע מטאהיונג לגרור אותו לצרות, לפלרטט איתו ולקבל ממנו מכות, כי:"תיגע בי עוד פעם וחבר שלי יבוא להרביץ לך!" והוא נוגע בו עוד הרבה פעמים. פאנפיק בפורמט הודעות וטוויטר על ג'ונגקוק שרק...