1. A tanár hibája

199 12 6
                                    

„Egy olyan világba ahol egyaránt jelen a jó és a rossz meg van a balansz. De vajon mi számít jónak, mi számít rossznak? Mindenki rá vágná a hogy a gyilkolás. Ott van a katonaság! Ja, hogy az más. Tehát a gyilkoság is csak esetenként rossz. A fenyegetés! Amikor valakit meg fenyegetnek hogy ha még 1x rossz jegyek hoz el lesz véve a telója? Ez meg ugye nem gáz mert nevelés. Tehát ez sem rossz. Ugye, egyből más a rá láttás. Szokás mondani ismételten, hogy senki nem születik gonosznak. Talán ez a leg találóbb...de akkor én mi vagyok?”
Lassan lépkedett az iskola folyosóján a kis törékeny testű Alex. Ezüst haja bele-bele lógott méreg zöld szemébe. „Ha van valami képességed máris be tömnek egy hős képzőbe....a képességem minden csak nem hasznos....testem nagyon jól viseli a természeti hatásokat...ha túl hideg van ha túl meleg és sokkal tovább ki bírom étlen-szomjan. De ha használom a hideg vagy meleg elleni tűrésem nagyon hamar ki merülők.  Sokáig se lehet fenn tartani. Ez elvileg fejleszthető. Ennek még a hátul ütője, hogy sokkal érzékenyebb a bőröm.” Kapusznia rejtekébe bújva igyekezet ki érni a suliból.
-Hova hova? Tudtommal még van 1 órája! -Az egyik tanár útját állta a kis tervének.
-De igen...
-Akkor nyomás! -Alex el fogadva a sorsát már indult is vissza. Sose szerette a gyakorlati órákat. Be sétált a  hatalmas terembe. Meg lepve  tapasztalta hogy más diákok is vannak ott. Alex még csak másodikos volt és most került ebbe a suliba nem rég. Csak pislogva nézte a végzős diákokat. Köztük egy ijesztő fura kinézetű fiút. A lélegzete is el állt.
-Alex csak ide találtunk? -Állt mögé a tanár.
-Igen...
-Nagyszerű! Hmmm...Dabi! Gyere ide! -Alex vére meg fagyott mikor az ijesztő srác meg indult. -Dabi ő itt Alex. Alex Dabi! -Az idősebb felé nyújtotta a kezét amit Al meg is fogott félénken. -Az üveg burásat fogjuk csinálni! Dabi a te feladatod lesz  a burát melegíteni. Alexnek pedig hogy bírja a hőt! -Egy burát hozott elő ami alá Alex be bújt. A falán lyukak voltak nehogy meg fulladjon.
-Szóval...-Dabi kezeit rá helyezve a burára melegíteni kezdte. Alex be hunyva szemeit kezdet koncentrálni és mély levegőket venni. Lassan ki nyitotta szemét majd rá nézett Dabira. Smaragd zöld szemei kissé fakóbbá váltak mintha valami hártya képződött volna rajta. Dabi el kezdett közelebb hajolni amit fel se fogta, hogy jobban lássa a szemeket. Alex nagyon koncentrált mivel Dabi nagyon gyorsan emelte a hőt. Majd a bura egy ponton már úgy érezte, hogy köszöni szépen ő ebből nem kér és egy fájdalmas pattanással meg repedt de mielőtt az idősebb reagálni tudott volna a bura egy hatalmas reccsenéssel meg adva magát szét robbant. A szilánkok minden  fele repültek még Dabit is meg találta pár. Alex viszont tele volt szilánkokkal. A fiú még fel se fogta igazán a fájdalmat.
-Uuuu baszki kölyök...jól vagy? -Alex következő emléke, hogy az orvosi szobába fekszik be kötözve. Dabi mellette ül egy széken és a telefont nyomkodja.
-Mmmm....-Kezdett mozgolódni az ágyon. Dabi fel nézett a telefonjából.
-Ébren vagy?
-A-asszem...
-A tanár rossz burát hozott ki és ezért pattant szét. -Magyarázta az esetett.
-Ez meg nyugtató...
-Jaja. Hogy érzed magad?
-Szarul... -Alex lassan fel ült. A sérülések miatt Alex pár napig ki hagyhatta a sulit. Lassan indult volna a suli felé kora reggel. Az oda vezető úton Dabin agyalt.

Kék tűzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora