did you really come?

229 28 2
                                    

"Jungkook! Jungkook! Jungkook uyan!"

Gözlerini aralamadan, bilinci kaybolmadan hemen önce istediği gibi tam yanağında o yumuşak eli hissediyordu Jungkook. Gerçek olduğuna inanması güç olduğundan rüya olduğunu sanıyor, bir yandan göz kapakları arasından yaşlar akıyordu yanaklarına.

"Jimin.." dedi. "Gerçekten geldin mi?" Oysa hala gözünü açmamıştı, rüyasında mırıldanıyordu. Tam karşısındaki Jimin ise bunları duyduğunda yüzündeki tebessüme engel olamadı. Uzun zaman olmuştu, değişmiş, olgunlaşmış omegası daha da güzelleşmişti.

"Geldim." diye karşılık verdi Jimin. "Gözlerini açarsan göreceksin beni hayatım." Jungkook burnunu çekti ve aceleyle başını sağa sola sallayarak itiraz etti.

"Hayır, gözlerimi açtığımda olmayacaksın yanımda. Korkuyorum Jimin. Yine bekleyeceğim diye çok korkuyorum."

Jimin'in yüzündeki tebessüm dondu, omegası ne çok yaralanmıştı bu konuda.. Zaman algısını kaybetmiş olması ne kötüydü, evreni kurtarıyordu ancak Jungkook'un ne kadar uzun süre kendisini beklediğini almıyordu aklı.

"Sana beklemeyeceksin diyemem Jungkook. Ama şimdi buradayım. Bırak da sana yardım edeyim. Ateşin var, kızgınlığını geçirmemiz gerek." Omeganın yanaklarındaki yaşları sildi. Bu sırada sonunda onu dinlemeye karar vermiş Jungkook göz kapaklarını aralamıştı.

Başta güneş tam karşısında olduğundan ışık yüzünden bir şey görememişti. Ölüm gibi gelen birkaç saniyenin ardından ise Jimin'in görüntüsü yavaşça netleşti.

Jungkook'un ağlaması hızlandı. "Burdasın.." diyordu. "Sevgilim, burdasın.."

Dayanamadı Jimin. Aralarındaki mesafeyi yok eden ilk o oldu ve Jungkook'un dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurdu. Onu incitmekten öylesine korkuyordu ki.. Jungkook gözünde dokunsa kuruyacak gibi gelen bir çiçek gibiydi. Alıp ciğerlerinde saklamak istiyordu ama zaten her an tehlikede olan hayatının yanında bir de onun için korkmak istemiyordu. Jungkook burada, evinde güvendeydi, en azından şimdilik.

"Jimin.." Jungkook, kızgınlıktaydı ve Jimin bu yumuşak öpücüğün içe yaramayacağının farkındaydı. Kollarıyla bir güzel sardı omegayı. Omega de kollarını hemen alfasına sarmıştı.

"Hayatım." diye başladı alfa, onu götüreceği yeri en uygun kelimelerle anlatmaya çalışıyordu. "Burada sevemem seni. Şimdi gözlerini kapat ve kendini tamamen bana teslim et.  Seni en güzel şekilde sevebileceğim yere gideceğiz ve lütfen ben söyleyene kadar o güzel gözlerini açma olur mu?" Sözlerinin ardından dudaklarını saçlarının arasına bastırmıştı.

Jungkook titredi, bu haldeyken Jimin'e hayır diyebilmesi çok zordu. Onayladı ve gözlerini sıkı sıkıya kapattı.

"Sana güveniyorum Jimin."

+×+×

nerve ¦ jkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin