⚽~13~⚽

629 11 1
                                    

Pov Harry:

Ik kleed me snel aan en wil de kleedkamer uit gaan maar ik word tegen gehouden door iemand die mijn pols vast grijpt. Louis. Ik zucht en hij kijkt me verdrietig aan.

''Hazz please, kunnen we praten?'' ik zucht en knik.

''Ik wacht op je buiten okay?'' hij knikt onzeker en ik ga naar buiten. Shit. Zayn en Luke staan me al op te wachten.

''Styles heeft precies een beetje ruzie met zijn vriendje'' zegt Luke op een sarcastische zielige toon, ik draai mijn ogen.

''Ach stop er gewoon mee, je maakt jezelf belachelijk'' ze kijken me boos aan en Zayn neemt me bij mijn kraag en tilt me op tegen de muur. 

''Zeg dat nog is'' sist hij, ik schud mijn hoofd. Hij lacht sarcastisch en geeft me een paar rake klappen laat me dan los. Ik val tegen de muur en ik hoor ze lachen. Dan stappen ze in mijn buik en ik lig krom van de pijn. Alles voor mijn ogen wordt zwart en dan voel ik mezelf wegdraaien.

-

''Harry? Please Hazz'' hoor ik iemand huilen. Ik open mijn ogen en ik zie Louis huilen en- waar ben ik? Ik lig op iets in een witte ruimte ofzo en er lopen drie mensen in rond met een fluo pak aan. 

''Hij is bij bewustzijn'' zegt één van de mensen in een fluo pak. Ze komen naar me toe en Louis verdwijnt uit het beeld. Dan voel ik een beweging in de witte ruimte die snel stopt.

''We zijn er, breng hem naar de operatie zaal'' zegt een ander man in een fluo pak. Ik word in een bed op wieltjes uit een gele auto gebracht naar een andere witte kamer waardat vier mensen met blauwe pakjes, mondmaskers en hoofdkapjes zijn. Ze zetten een soort masker op mijn mond en zeggen me dat ik tot tien moet tellen. Maar ik kom niet verder dan zes.

Pov Louis:

Ik kom de kleedkamer uit en zie Harry bewusteloos tegen de muur aanliggen, ik ga naar hem toe en neem zijn pols vast. Pfieuw hij heeft nog een hartslag, ik bel de ambulance die dat na vijf minuten  aankomt. Ze leggen Harry in de ziekenwagen en dan komt er een vrouw van de ambulance naar me toe.

''Wie bent u?'' vraagt ze vriendelijk.

''Ik heb gebeld, ik ben zijn vriendje'' ze knikt.

''U mag mee als u wilt'' ik knik snel en dan zie ik James, onze trainer, buiten komen. 

''Harry moet naar het ziekenhuis belt u zijn moeder?'' vraag ik, hij knikt snel en ik ga snel de ambulance in. We rijden naar het ziekenhuis en ik blijf constant huilen en tegen Harry praten totdat we aankomen. Ze nemen hem mee naar de operatie zaal en ik blijf wachten op een stoel. Dan komt er een dokter uit de operatie zaal, ik ga direct naar hem toe.

''Hoe gaat het met hem? Wat heeft hij?''

''Het gaat voor zijn toestand goed met hem, hij heeft vier gebroken ribben en heeft veel bloed verloren maar hij gaat het zeker halen er wordt al volop bloed bij gebracht. We hebben ook zijn kin moeten naaien, over een uur zijn we klaar en heeft hij ook weer genoeg bloed'' ik knik en ga weer zitten.

Arme Harry!!!

Vergeet niet te stemmen!!!

𝐹𝑜𝑜𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙 𝐿𝑜𝑣𝑒~𝐿𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑆𝑡𝑦𝑙𝑖𝑛𝑠𝑜𝑛 (𝐷𝑈𝑇𝐶𝐻)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu