Pov Louis:
Over een uur gaan we naar Harry thuis om mij aan zijn familie voor te stellen. En ik ga dood van de stres. Wat als ze me niet leuk vinden?
''Lou? Alles oke?'' ik kijk op zie dat Harry me bezorgt aankijkt, ik knik en glimlach.
''Ik ben gewoon heel zenuwachtig'' hij knikt begripvol.
''Ik ook, maar het komt goed'' hij geeft me een knuffel.
''Kom we gaan'' hij knikt en we gaan in mijn auto zitten en Harry wijst me de weg naar het huis van zijn moeder.
Na een half uurtje zijn we er. We stappen uit en bellen aan. Er wordt open gedaan door een meisje met zwart haar.
''Hey broertje'' ze trekt Harry in voor een knuffel en kijkt me met een grote glimlach aan als ze terug trekken.
''Harry heeft precies een goede keuze gemaakt'' Harry bloost en Gemma trekt me in voor een knuffel.
''Welkom in de familie'' fluistert ze in mijn oor.''Bedankt'' we trekken terug en volgen haar dan naar binnen. Zijn moeder zit in de zetel en staat op als ze ons ziet. Ze komt naar ons toe en trekt ons in voor een knuffel. Als we terugtrekken staat er een grote glimlach op haar gezicht en tranen in haar ogen.
''Mama toch'' zegt Harry wanneer zijn moeder effectief begint te huilen. Wij moeten wat lachen.
''Dat is van geluk he, je ziet je zoon niet elke dag met een zo'n knap vriendje thuis komen'' we lachen en Gemma begeleidt ons naar de zetel. We nemen plaats en Gemma en Harry's moeder komen er bij zitten nadat we wat te drinken kregen. We praten over van alles en nog wat, het is heel gezellig. En na dat we hebben gegeten, stelt Gemma voor om samen een film te kijken. Ik en Harry vinden het een goed idee, en Anne heeft ook gevraagd ofdat ik en Harry blijven logeren, we hebben ja gezegd en slapen we dus vanavond in Harry's kamer.
We kiezen voor een leuke comedy film. Ik en Harry gaan naast elkaar zitten in de ene zetel en Anne en Gemma zitten in de andere.
Pov Harry:
De film is nog maar een kwartier bezig en hij begint me al te vervelen. Ik leg mijn hand, zodat mama en Gemma het niet kunnen zien, op zijn bovenbeen. Hij kijkt me glimlachend aan, ik begin over zijn een te wrijven en raak dan 'perongelijk' zijn vriend aan. Ik zie dat hij er direct al wat hard van wordt. Ik pak een dekentje en leg het over ons heen zodat mama en Gemma zeker niks kunnen zien. En dan verdwijnt mijn hand in zijn broek. Ik wrijf rondjes met mijn duim over zijn eikel en zijn boner wordt direct groter. Als ik opkijk dan zie ik dat Louis op zijn lip bijt, het ziet er echt hot uit. Ik haal mijn hand weg en Louis raakt dan ook mijn vriend aan. Ik krijg ook al stilletjes aan een boner.
Na een tijdje is de film gedaan.
''Dat was een leuke film hé?'' zegt Gemma vrolijk, ik en Louis knikken zenuwachtig. We hebben niks van de film gezien aangezien we constant elkaar aan het plagen waren door aan elkaars vriend te komen. En we nu allebei nog met een serieuze boner zitten.''Ja het euhm was echt geweldige film maar euhm ik en Louis zijn heel moe en gaan euhm nu slapen'' Ik neem Louis' hand vast en trek hem mee naar mijn kamer.
Oehhh!!!
Vergeet niet te stemmen!!
JE LEEST
𝐹𝑜𝑜𝑡𝑏𝑎𝑙𝑙 𝐿𝑜𝑣𝑒~𝐿𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑆𝑡𝑦𝑙𝑖𝑛𝑠𝑜𝑛 (𝐷𝑈𝑇𝐶𝐻)
أدب الهواةLouis Tomlinson, een jongen die graag voetbalt met zijn vrienden Niall, Liam, Zayn, Ashton, Luke, Micheal, Calum en in het bijzonder Harry.... Hoogste ranking: 🎖️#1 Ships 26/04/2022 🎖️#3 1d 26/04/2022 🎖️#5 Ship 26/04/2022 🎖️#9 Louistomlinson...