Mijn huid is nog warm van alle opwinding en indrukken. Met niets anders dan mijn open lichtblauwe hemd aan lig ik naast hem op de donkerblauwe dekens, die ik in het moment getrokken helemaal heb doorgewoeld. Ik lig op mijn rug en hij kijkt op een arm leunend toe hoe ik op adem kom. Terwijl mijn bovenlichaam nog steeds onregelmatig op en neer gaat, draaien zijn vingers rondjes rond mijn tepel. Langzaam glijden ze naar beneden, strelen even rond mijn navel om uiteindelijk neer te strijken aan de binnenkant van mijn dij. Zijn ogen blijven op mijn op en neergaande borst gericht. Mijn voorgevoel zegt dat er meer komt. Maar eerst wil ik kijken wat met hem kan doen. Langzaam strijk ik met mijn vingers langs mijn lichaam. Ik begin op de plek waar zijn hand zit, glij even door mijn benen, en zo omhoog naar mijn bovenlichaam. Hij kijkt geamuseerd toe. Ik doe plagerig een van de knoopjes van mijn hemd dicht, waardoor mijn borsten niet meer helemaal zichtbaar zijn. Hij wilt het knoopje weer opendoen, dus ik draai me om zodat ik op mijn buik lig. Mijn hemd bedekt nog juist mijn billen, maar ik trek het zo dat er een klein stukje van te zien is. Zijn ogen strak op dat stukje ontblote ronding gericht hoor ik hem slikken. Zijn hand gaat als een magneet naar mijn billen, en hij strijkt er langzaam overheen. Ik laat een bevestigende zucht horen, en hij wilt doorgaan, maar ik sta vlug op van het bed. Voordat hij bij me is heb ik mijn slipje, dat verdwaald op de grond ligt, terug aangetrokken. Hij grijpt naar mijn heupen en probeert me op zijn schoot te trekken, maar ik duw hem achterover op het bed. Hij houdt mij stevig vast, maar ik duw hem dieper de lakens in terwijl ik stilletjes zeg: 'Mijn beurt.' In zijn ogen zie ik verbazing, spanning, ongeduld. Ik zoek in de kasten tot ik vind wat ik nodig heb: een das. Wanneer hij ziet wat ik in mijn handen heb, slikt hij luid. Het uitdagende lachje staat weer op zijn lippen. Ik ga op zijn schoot zitten en buig me over hem heen. Hij probeert me bij mijn heupen mee naar beneden te trekken. Maar ik laat het niet toe. Ik neem zijn polsen teder, maar stevig vast en duw ze boven zijn hoofd in de matras. Verbijsterd kijkt hij naar me op terwijl ik zijn handen met de das vastbindt aan het hoofdeinde. 'Ik dacht dat- dat ik jou-' weet hij met overslaande stem uit te brengen, maar ik leg mijn vinger op zijn lippen. 'Ik mag nu kiezen.' Zachtjes ga ik mijn duim over zijn lippen. Sprakeloos laat hij het gebeuren, zijn ogen lijken nu donkerder. Ik leg mijn hand rond zijn keel en oefen lichte druk uit, hij hapt naar adem en kijkt me vervoerd, verwachtend aan. Ik lik langzaam langs mijn lippen en buig me dan over zijn gespannen lichaam. Tergend traag zet ik mijn mond op de zijne. Meteen wordt hij meegesleept in mijn aanraking. Ik voer de intensiteit iets op, neem zijn onderlip tussen mijn tanden en lik langs zijn lippen terwijl hij zijn ogen sluit. Steeds ruwer kus ik hem, hij snakt naar lucht en hijgt in mijn mond. Hij probeert zich naar mij toe te bewegen, maar ik leg mijn hand ietsjes steviger rond zijn nek. Ik voel hem huiveren onder mijn warme huid, het koude metaal van mijn ringen. Hij zucht wanneer ik hem in zijn hals kus, hem zachtjes bijt. Dan ga ik terug rechtop zitten. Ik laat mijn vingers over zijn onrustige lichaam glijden en verken zijn borstkas met mijn vingertoppen. Hij kijkt afwachtend naar mijn bewegingen en ademt steeds haastiger. Wanneer ik aankom bij de groeiende bol opwinding in zijn boxer, hapt hij scherp naar adem.
Langzaam, plagerig strijk ik over de stof heen, heel zachtjes ga ik over zijn stijve gevoel. Ondertussen hijgt hij diep, zijn ogen smeken mij om niet te stoppen, hem los te maken, hem te bevrijden. Ik buig me uitdagend over zijn boxer heen, en lik dan langs de binnenste randen. Hij probeert zich los te rukken, maar zijn polsen zitten stevig vast. Ik ga op zijn boxer zitten, een hand om zijn hals, en met de andere maak ik mijn hemd langzaam open zodat mijn borsten terug zichtbaar zijn. Een gesmoorde kreun ontsnapt hem terwijl hij me overdonderd aanstaart. Langzaam begin ik op en neer te bewegen, wrijf tegen zijn gevoelige plek aan. Ik voer het tempo op, geniet van zijn wanhoop. Hij is nu niet ver meer. Hij staart naar mijn bovenlichaam, enkel een openhangend hemd als verhulling, naar mijn slipje, dat op en neer gaat over zijn opwinding, naar mijn mond, die ietsjes openstaat en naar mijn ogen, die hem uitdagend vasthouden. Hij kreunt steeds verlangender, de climax nabij. Ik besluit mijn macht nog even uit te oefenen. Ik kruip van zijn boxer af, over zijn sidderende lichaam, zijn ogen duizelend op het mijne gericht, en terwijl hij schor mijn naam stamelt, kruip ik naar het hoofdeinde en pak een kussen uit het bed. Ik doe alsof ik zijn smekende ogen niet zie en leg het kussen over de stalen horizontale baar aan het voeteneinde. Langzaam ga ik er op zitten. Alles wat hij kan doen is verbijsterd, hijgend toekijken. Terwijl hij zich nogmaals tevergeefs probeert los te rukken, ga ik met de gevoelige plek tussen mijn benen op en neer over het donkerblauwe, zachte kussen. Een tinteling begint tussen mijn benen, verspreid zich doorheen mijn wezen. Al snel begin ik te gloeien, voel ik mijn spieren opspannen. Machteloos kijkt hij naar mijn ritmisch bewegende lichaam terwijl ik steeds dichter bij mijn hoogtepunt kom. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek, mij ogen gesloten en kan een kreun niet onderdrukken als ik mezelf over het randje help terwijl hij met grote ogen naar mijn huiveringen staart. Hij ligt daar, wanhopig mijn naam smekend, verlangend naar mijn aanraking. En ik wil zijn verzoek inwilligen. Langzaam, zijn ogen strak op mijn lichaam gericht, ga ik van de baar af. Terwijl ik het blauwe kussen op de grond achterlaat, is hij ondertussen recht gaan zitten, zijn handen nog steeds aan het hoofdeinde gebonden. Ik kruip over het bed naar hem toe, zijn ogen wanhopig in de mijne. Ik glij met mijn warme vingers zijn boxer in, en omsluit zijn op ontploffen staande energie met mijn hand. Ik beweeg langzaam op en neer, mijn voorhoofd tegen het zijne, onze ogen op elkaar gericht. Ik druk kussen in zijn hete hals terwijl zijn borstkas steeds sneller rijst en daalt. En dan is hij op zijn hoogtepunt. Hij bijt op mijn lip, zijn ogen stevig gesloten, en kreunt verlost in mijn mond, terwijl hij in mijn hand explodeert. Kapot van alle spanning laat hij zich in de lakens zakken, zijn borst nog steeds onregelmatig op en neer gaand. Ik kus hem lief op zijn wangen, zijn hals, zijn schouders terwijl hij zachtjes rilt. Voorzichtig maak de das los en kus zijn polsen. Ik glimlach om zijn verdwaasde blik, de verbijstering in zijn ogen. Ik geniet van wat ik bij hem teweeg breng. Hij komt langzaam overeind en neemt me bij mijn heupen vast. Ik ga gewillig op zijn schoot zitten en hou hem stevig vast terwijl hij op adem komt. Zijn lichaam is warm van de opwinding. Zacht plaatst hij een kus in mijn hals terwijl ik onder zijn hemd over zijn rug strijk. Hij drukt zijn neus in mijn nog vochtige haren en hijgt zachtjes: 'Dat was... doe dat alsjeblieft nooit meer. Of...' 'Of wat?', fluister ik terug. Ik voel hem in mijn hals grijnzen. Volgens mij kom ik er zo achter.
JE LEEST
donkerblauw
RomanceEen erotische droom met regen, een meisje dat alleen thuis is, een jongen die toevallig langskomt en donkerblauwe lakens (Ik raad je aan dit verhaal in de donkere modus te lezen) Laat me weten wat je er van vindt/wat je wilt dat er gebeurt, dat zou...