Nagy teher a hasban

11 2 0
                                    

Raven gondterhelt pofikaval telepedett a putrijaban a pottyamntos fele, melybol aradt az elmult napokban minden 5. percben odahanyt okadek valadekos szaga. Raven nem erti hogy mitol lett hirtelen ilyen rosszul manapsag, nem evett most doglott pulyát az út széléről se a sajat urulekeit es testváladékait.. Napok ota nem fogyasztott tudatmodosito szerecskeket, amik nelkul nagyon furcsanak tunt a vilag. Raven elgondolkozott... mivan ha teherbe esett jozsef úriembertől? Reven hat elment a Faszpiban talalhato Alma Gyogycertarba (mert Pinawoodban nincs), es az utcan talalt szaz pemgőből vett maganak egy terhességi tesztet. Raven alaptomosan ráeresztette a niagara vízesését a tesztre és türelmesességesen várt a hugy beszívódására. Raven eloszor megijett, am utana elontotte a mindent megmento boldogsag, ugfyanuis Revenkenek a beleben mar ott fejlodott egy kis revenivadek beb. Raven lesokkolódott, erre a történésre úgy felállt a pénisze, hogy osszehugyozta magat.

*egy honap mulva*

reven eppen szulni keszult mert egyreszt a pulya koraszulott volt masreszt a revengyerekek koran szuletnek termeszetesen mert kurva nagyok. Raven izgatottan fogta meg a konyhakést és császármetszést hajtott végre saját hasán, de elfelettettte hogy ilyenkor a seb korul osszeonmlanak a sejtjei, ezert egy nagy lyuk lett a hasán, kis Vénuszkával legbelül. Ekór kiderult, hogy gyermeke egy leany kinek neve Venusz. Ezutan az alattomos purgyé vízet varazsolt magahoz, kiderult hogy ő a vízek istenője!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ekkor Reven a Guen elvitte a kis sarjadékot a Seggfasz-folyóhoz úszogatni.

REVEN krónikák one shocWhere stories live. Discover now