Pópó és Raven találkozasa

101 5 2
                                    


Raven alattomosan ballagott az erdőben miközben kuncsaftokat keresett. Egyser csak egy nagyon fura bőgő hangot hallott a fak sötétjéből. Raven érdeklődően lesett be a susnyásba és valami lélegzet elfojtó kurtizánt látott. A lény naon furan nezett ki, ám Revent ez nem igazan zavarta, hiszen ö csak közösülni akart jo magyar forinter.

-Szia baszunk? -mondta Raven ikonikus pickup line-ját.

-BRUHUHUGUUGUHUUGUUG.-bőgöt vissza az egyén úgy, mint egy tehénke.

-Nem baj nekem ha pinád vagy faszod van en mindekttovel tudok baszni mert interszeksz vaok lol - mondta Raven gondoskodóan.

-Ó kedves jóember, nekem ugyan egy peniszre van szuksegem, edes szerelmem Jekeb peniszkejere, o olyan hatalmas es kék!!!!!!-valaszolta a hálátlan geci.

-Hátnekem se kék se hatalmas de ha van pár pengőd tudunk venni egy hatalmas kék dildót. - mondta Raven szekszuálisan.

-Gazdag vagyok, mint Lölő a lökő, ám nem köll nékem a pénisz, csak párkaopcsolakati terapeiuta vagy szekszualpszihologus,- mondta majd folyni kezdtek a könnyei, mint a ybcben a sperma.

Hát nekem olyanom nincs de ha a pinawoodi fák pinaszőr leveleit elszívod akkor pár orara Jakabot hallucinalhatsz lmao. -mondta Raven tanacskoztarsasagosan.

-akkor segitesz nekem bagót tekerni es kozben masztizni?-kerdezte az erdei remete popósan.

-Termeszetesen te pinas faszos popó gecis pisás menstruacios szaros kurvaxs picsas ribancos retkes jóember <3 -mondta Raven jókedvűen.

Aztán feltekerték tszigiket és elszíták mint a kokót. Közben pedig mennyei élvezeteket éltek át a seglyukukkal.

REVEN krónikák one shocDonde viven las historias. Descúbrelo ahora