Revennek éppen felallt a fallosza mert randikara keszult Dugcival. Raven a Guen nagyon izgult a talalka miatt ezert osszegecizte az egesz putrit de nem baj, amugy is egy putriban laknak dugival ugyhogy o majd fel fogja nyalni. Revn a Guen csak sejtelmesen bazsalygott a kanos gondolat miatt, majd folytatta a szája rúzsozását a menstruacios verevel.
Dugi eppen a seggszorzetet ritkitotta a budoarszobaban Revenre gondolva, alattomosan. Reven biztos most is a teton keszulodik a randira, s kozben dugira gondolva eligiti ki magat.... Ám dugi most nem veszhetett el az effele ideákban, mert neki is keszulodnie kellett a fellegtorlaszolo talalkozasra.
Raven vérpezsdítően bandukolt a randevú szinhelyere, a Faszpii Geci térre. Nagyon kapkodta az izomtol dagado csulkeit, mert mar elkezdett lejonni a furmányos testnedvekkel felragasztott műkörme a labujjacskairol. Dugi is szedte kis virgácsait mert már elkezdett visszanőni a sűrű seggszőrzete.
A Geci Téren egyszer csak egyszerre egy momentumban osszefutott a ket felajzott buja jóember, majd amuldoztak-bamuldoztak egymas drippel teli fitjét.
-GRRR DE JÓL NÉZEL KI TE SZUKA 🥺👉👈- mondta a prűd Dugi.
-Te is edes mezes mazas Dugószterem!💜🖤-mondta abszurdul a prémes pinaszoru Reven Gunusz.
-ARARRAFAFAFFAGFRGGRGRGRGRGARRARWARRARST- mondta Dugi, informálóan.
Eközben a susnyásban nagyon gyanús dolgok történtek..........
-Héj teeeee Seggi, ezek a kurvaak tok jol elvannak há mingyá basznak itt tegyük mar tönkre az eletuket!!-mondta Seggy, faszkodón.
-Jó ötlet zsa ott vannak gilimbgalambok menjunk oda grr gecis kurvas fosos retkes fonnyado szutykos fiacsalok.-mondta Seggi, hoppácskázóan.
-Heeeee gelemb-szolt Seggy a galambnak-gyere maar ide kossunk mar egy alkut esku nem lopott!!!-susogta Seggy a gelembnek mind egy sus susogo fa.
-GRUGRURGURHURGRURUGRURGRUGRURGURGRUGRURGURGGRURZGRHRURUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -mondta a galamb fellegtorlaszolóan.
-Az a hejzet hugy ez a KURVÁS rReven Gvin mindjart baszik ott a palijaval ez a Réven naon rósz meg kell bantalmazni!!!!-szólt Seggy, mogorván morogva mint morgósan brummogó medve.
-GRURZRGGRURGRUU- mondták a galambok miközben kezet raztak a Seggekkel.
🤝
Ekkor egy frappáns dolog zajlott le: a gilimbek Reven es mar felig baszo Dugi fele röpültek, majd fehéret szartak a szerelmespár két pirospozsgás orcájára.
-Vigyázz hova gecizel-mondta Raven és Dugi egyszerre, majd felnéztek- Oh.........-mondták a gilimb galambokat nézve.
Ekkór kapkodni kezdték bot alakú labaikat, szerencsetlenul az egymastol ellenkezo iranyocskaba, mi nagyon elkeserítő volt, am a Seggek csak hangosan hahotaztak a baszos bokor rejtelmeiben. Futott futott Raven mint a nyúl a prériben, majd Piacvárosba ért. Szegény Raven bánatában (mert azthitte Dugaj baba elhagyta), kukázni kezdett egy útmenti kukában. Kutatott kutatott a hulladektarolo faszban majd egy ismeros hangot hallott hatulrol es hatra nezett, alig latott a hajas seggetol de amikor lenyomta a nagy zsirreteget meglatott valakit...
A pipis popos picsaja mogott nem mas alt mint reges regen latott kanja, Dugaj, a Dugó.
-D-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-dugi???
-IGEN ÉN VAGYOK, ŔEVEN!!-szolt Dugi shyul 👉👈.
Aztán basztak egy hétig vege.
💜🖤
YOU ARE READING
REVEN krónikák one shoc
RomanceCSODAS rovid tortenetek a REVEN KRONIKAK muveszeti mualkotasbol OLVASATOK EL VAGY BAJLESZ SZIVEIM 💋💜🖤💜🖤