Raven éppen a pinawoodi csatornarendszerben nézelődött, mikor egy wcnyílásra talált. Egy igényesen tisztán tartott budoár szobában találta magát, ahol a csapból zajok jöttek. Raven a wclyukból kikönyökölve bamulta a rezgo csapot, minek lyukából egy barna haju vezna, de izmos uri fiu dugta kis szemuveges kockabuksiját. Raven kanosan nézte eme úriembert és éppen mondta volna híresneves pickup line-ját mikor a férfiú megszólalt...
-Szia baszunk?👉👈 -kérdezte a minecraft fű blokk fejű, alattomosan.
-IGENNIGENIGEN YAS QUEEN HUNTY MAMA VERSACE BOOT SKINNY LEGEND SNATCH MY WIG SLAY- mondta a ravenivadék kitágult pupillákkal, ami egyszerre volt a drogtól és a feldolgozhatatlan kanosságtól.
Ekkor megtörtént a párosulás.
-Ez kibaszott jó volt.- sóhajtott Raven.
-Am nem volt rajtam óvika szerike lololololol👉👈.-mondta Dugika.
-Az mii??- kérdezte Raven, érdeklődően.
-Mind1 de lesz megegy purgyed👉👈.
-Az jo Botika lesz a neve mert ugy nez ki a faszod mint egy bot.- mondta Raven unott hangulattal.
*egy honappal kesobb*
Raven egy reggel egtelen nagy fajdalmakra ebredt, s bivalytehenkent kezdett bogni Dugszter utan.
-RAVEN JOL VUGY????????- kérdezte dugi aggódó arckifejezéssel, felálló fasszal.
-NEEEM BE INDUL A SZULESECSKE SZTEM!!!-kialtotta a csikoshaju.
-Ok menjunk ki az erdőbe ne gecizd össze a putrit ok👉👈- mondta Dugi, azzal ki is bandukolt az erdő mélyébe Raven kiséretevel.
Raven ekkor borjú pózba vetette magát, s ánuszából egy barna fej kezdett kilátszani, amire először azt hitte, hogy fekália.
-NAOSZT EZ MITŐL FEKA??👉👈- kérdezte a Dugó zaklatott hangok.
-Azert meg a kukoárodra a kagidarab odaragadt ettől bevérzéses segggyuszit kaptam én és a pulya, feka lett a purgyé.- mondta Rav informálóan.
-Omg jo hogy nekem nincs seggem tehát nem gyulladhat be👉👈.-szólt Dugaj megkönnyebbülten.
-Am itt a oulya végre kijott teljesen lolololol vigyuk el a ravenista templomba megfaszozni?
-Ne👉👈.
-Ok.
ESTÁS LEYENDO
REVEN krónikák one shoc
RomanceCSODAS rovid tortenetek a REVEN KRONIKAK muveszeti mualkotasbol OLVASATOK EL VAGY BAJLESZ SZIVEIM 💋💜🖤💜🖤