leaving yourself to die

248 20 16
                                    

Tam 6 yıl geçmişti. 6 yıldır bu Hogwarts denilen çukurda hayatta kalmaya çalışıyordu Megan veya hiç çabalamıyordu bile. Ölüme karşı gelmiyordu

Sabah Bellatrix'in tiz kahkahasıyla uyanmak Megan'ın son isteyeceği şeydi sanırım. Ama Bellatrix yine o histerik gülüşüyle Megan'ı uyandırmayı başardı.

Bellatrix:Ve sonra yüzünü görmeliyim Cissy acıdan ağladı. Pis bulanık.

Megan tek bir kelime etmedi çünkü Bellatrix'in işkence hikayelerini her sabah dinliyordu. Muggle doğumlu öğrencilere zorbalıkta bir numaraydı Bellatrix Black

Yatağında doğruldu ve saçlarını kaşıdı.

Bellatrix:Prensesimizde uyanmış. Hadi hazırlan kahvaltıya inelim.

Megan:Tamam.

Megan kalktı ve yatağını topladı ardından ise hazırlanıp. İlk dersin malzemelerini yanına aldı. İlk dersi iksirdi.

Birkaç tane daha Slytherinli kız ile yemek salonuna girdiler.

Megan:Longhbottom'ın gözleri senin üzerinde yoksa aşık mı oldu?

Dedi Megan sakince gülerek Bellatrix'e yüzünü çevirdi.

Bellatrix:Hayır bugün biraz onunla uğraştım.

Megan çok da şaşırmadı Bellatrix Slytherin olmayan veya safkan olmayan herkese o kişiden zarar gelmese bile zorbalık yapardı.

Bellatrix Frank'a dalga geçerek el salladı. Ve kızlar masalarına oturdular.

Regulus yavaş adımlarla gelerek Megan'ın yanına oturdu.

"Günaydın Meg, nasılsın?" Diye sordu.

Megan'ı hep ablası gibi görmüştü Regulus hele ki bu yaz Sirius Black'in Potterlara kaçmasıyla Megan'a daha çok bağlanmıştı.

"Günaydın Reg iyiyim ya sen?" Dedi Megan sıcak ve çok az kişiye gösterdiği gülümsemesiyle.

"İyi sayılırım. Pandora ile tartıştık biraz-Pandora Regulus'un dönemindeki Ravenclaw'dan en yakın arkadaşı- abimin haklı olduğunu düşünüyor.

"Üzülme Reg her ne kadar abini haklı bulsa da o senin yanında oluyor. Eminim ki en yakın zamanda eskisi gibi olacağınıza eminim"

Regulus için Megan'ın onu desteklemesi çok iyiydi kalbindeki abi rolü boşluğunu dolduruyordu.

Çünkü o karanlık günde yanında sadece Megan vardı.

Flashback

Yine Black evinde zaman durmuş gibiydi sakin ve sessiz. Regulus odasında Sirius odasında anne ve baba ise tek amaçları olan ölüm yiyen toplantılarında.

Aşağı kattan gelen bağırma sesleri Regulusun korkmasına sebep oldu. Abisi ve annesi Walburga'nın kavgalarına alışıktı ama bu sefer farklıydı.

"Curcio!" annesinin acımasız sesi evin içinde yankılandı. Ardından ise abisi Sirius'un çığlığı. Regulus abisinin sesini duymasıyla oturduğu masadan hızla kalkıp aşağı kata hızlı adımlarla indi.
"Anne ne oluyor burada" dedi Regulus yerde kıvranan abisine bakarak.
"Yukarı çık Regulus hemen" dedi annesi otoriter sesiyle.

Born To Again Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin