Megan Sirius'un yatağında yatarken hiç de hoş olmayan kabuslar görüyordu. Orta yaşlı bir adam ile sırt sırta vermiş seherbazlar ile savaşıyorlardı. Her yer kan,ceset ve çığlık doluydu. Ama Megan bunu yapmaktan mutlu görünüyordu. Bir an yüzü Bellatrixin muggle doğumlulara işkence yaparkenki halini aldı.Yine o ses konuşmaya başladı.
"Megan Avery karanlığı yükseltirken senin gücünü ve zekanı yanımda istiyorum. Beraber tüm dünyaya
hakim olabiliriz.Sen karanlığı karanlık da seni yükseltecek güven bana."Megan terler içinde nefes nefese uyandı. Başında onu izleyen çapulcuları görmesiyle. Hızlıca elini beline attı asasını aradı. Fakat yerinde değildi.
"Bunu mu arıyorsun Avery?" Dedi Sirius elindeki asa ile. Küstahça tavırlarını asla bırakmadı.
Megan hızlıca ayağa kalktı botunun içindeki çakıyı çıkardı en yakınındaki James'i yanına çekti bıçağı boğazına dayadı. Megan hala yatakta olduğu için James'in boyuna kolayca yetişebiliyordu.
"Ne oluyor? Asam neden sizde?" Dedi sinirle.
Kardeşi Marcus odanın içine girdi ve neye uğradığını şaşırdı. Arkasında Lily,Dorcas ve Marlene vardı.
Lily:Avery bırak o bıçağı. Hemen!
Lily telaşla herkesin önüne geçerek Megan'ın karşısına durdu.
Megan:Asamı verin.
Sirius Megan'a asasının uzattı. Megan, James'i bıraktı çakıyı çıkardığı yere koydu.
Megan:Burada ne işim var.
Marcus:Asıl benim sana sorularım var Megan senin sırlar odası ile bağlantın ne.Sanırım bir açıklamayı hakediyorum. Değil mi kardeşim.
Megan:Sırlar odasıyla hiçbir alakam yok.Slytherin varisi olmadığımı sen de biliyorsun biz ikiziz ben varis olsaydım sen de olurdun.
Marcus:Gece üçte orada ne işin vardı o zaman. Megan seni de kaybetmek istemiyorum.
Megan:Zindanlara yani odama gidiyordum. Ve sen kimi kaybettin ki beni de kaybedeceksin Marcus.
Marcus:Anlamıyorsun Megan bunlar çok ciddi işler Slytherin varisi diyoruz. Bana her şeyi anlatabilirsin.
Megan:Herşeyin farkındayım Marcus. O zaman size bir tavsiye onu uzun bir süre yanınızdan ayırmayın.
Dedi ve parmağıyla Lily Evans'ı işaret etti Megan Avery.
James:Lils çiçeğim ne alaka şimdi Avery.
Megan:Sırlar odası açıldı. Varis'in düşmanları kendinizi kollayın.
Dedi Megan aynı anda bir tiyatro göstesinde gibi odada adımlar attı.
Megan:Varisin düşmanları
Megan sözünü tamamlayıp bulanıklar diyemedi. Bu kelimenin ağzına yakıştığını düşünmezdi hiç bir zaman.
"Muggle doğumlular" Diye bitirdi sözünü.
Marlene:En fazla ne yapabilir ki?
Megan:Senin bana attığın yumruktan kat kat korkunç şeyler hem de akan kan önemsenmeden. Belki de ölüm.
Dorcas sesli bir şaşırma nidasıyla ağzını açtı.
"Ciddi olamazsın burası Hogwarts" dedi Dorcas.
Megan:Sırlar odası bu binada varis bu binada çok da güvenli sayılmaz. Niye sende mi muggle doğumlusun.
Dorcas: Hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Again
AcakAilesinin katı kurallarını ve kan görüşlerini benimsemiş olan Megan Hogwarst dönemini sakin ve tanınan bir safkan olarak sürdürmekte idi. Ta ki Sirius Black ile yolları kesişene kadar.