ရင္နွင့္ရင္းပီး
အပိုင္း ၁
"အေရးႀကီးတဲ့စကားေျပာမလို႔ပဲ၊ဒါေပမယ့္ ကို႔အတြက္ေတာ့ အေရးမပါတဲ့ စကားမ်ားျဖစ္ေနမလား"
"က်စ္...ယန္းလီကလည္းကြာ စကားစမေျပာရေသးဘူး ရန္ေၾကာင္းနဲ႔အရင္ဖြင့္တာပဲ"
ဇီ႐ႊင္းက စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နွင့္ ဖုန္းကိုပိတ္ပီးေဘးသို႔ခ်ထားလိုက္သည္။ ကိုယ္ကိုေစာင္းကာလွည့္ထိုင္လိုက္ေတာ့ စူပုတ္ေနေသာ က်န္းယန္လီရဲ႕ မ်က္နွာကို တေစာင္းျမင္လိုက္ရသည္။ ဒီခ်စ္သူကို ဇီ႐ႊင္း စိတ္တိုင္းက် ေ႐ြးခ်ယ္ထားတာပါ။ စိတ္တိုင္းအက်ဆံုးကေတာ့ ယန္းလီက သိပ္လွျခင္းပင္။ ျဖဴႏုတဲ့ အသားအေရေပၚမွာ ဖက္ရွင္က်က်၀တ္စားတတ္ျခင္း ေက်ာလည္ေက်ာ္ေက်ာ္ဆံပင္နီညိဳေရာင္နွင့္ ယန္းလီက ျမင္သူလည္ျပန္ေငးရေလာက္ေအာင္ စြဲမက္စရာ အလွတရားတို႔နွင့္ျပည့္စံုသည့္အျပင္ ရွန္ဟိုင္းၿမိဳ႕ရဲ႕ နာမည္ႀကီးhotelတစ္ခုရဲ႕ အတြင္းေရးမွဴးလည္းျဖစ္ေနရာ...
"အဟင္း...ယန္းလီတို႔က တျခားမိန္းကေလးေတြလို ရုပ္ရည္ေလးျပၿပီး popular ျဖစ္ေနတာမဟုတ္ဘူးေနာ္ကို၊အဆင္းေရာ အခ်င္းေရာ ျပည့္စံုးၿပီးသား၊သာသာစကားလည္း ၃ ၄မ်ိဳးတတ္တယ္၊စာရင္းကိုင္၊ကြန္ပ်ဴတာ ကြၽမ္းက်င္ပီးသား၊ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးလည္း လူ႔အလိုက္ကိုၾကည့္ပီးေပါင္းသင္းဆက္ဆံတတ္တယ္၊ဒါေတြပဲတတ္လို႔ အိမ္မႈကိစၥလည္း မလစ္ဟင္းဘူးေနာ္၊ယန္းလီေဖေဖဆို ယန္းလီလက္ရာမပါရင္ ထမင္းမစားတဲ့အထိပါဆိုတာ ရွင္သိထားေနာ္၊ယန္းလီကို လက္ထပ္လို႔ ရွင္ကမနစ္နာပါဘူး ကိုက်င္းဇီ႐ႊင္းရဲ႕"
အဲ့လိုမ်ိဳး မထိတထိစကားကို ေမးဖ်ားပင့္ မ်က္လႊာစိုက္ခ်ပီး ေျပာတတ္သူပါ။ ဇီး႐ႊင္းလည္း ကိုယ့္ခ်စ္သူအေၾကာင္းကို သိသလို အတူေနခ်င္လွပါသည္။ခ်စ္သူသက္တမ္း ၉နွစ္ ဆိုတဲ့ အတိုင္းအတာဟာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ေကာင္းေကာင္းသိတဲ့ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုျဖစ္သည္။သို႔ေသာ္လည္း ကိုယ့္အမျဖစ္တဲ့ မမေလးက ေစာင့္ၾကည့္ဖို႔တားျမစ္ထားေသာအခါ ဇီ႐ႊင္းမွာ မလူးသာမလြန္႔သာ။"ဘယ္လိုလဲ ကို၊ ငိုင္သြားတာ ေလာကႀကီးနဲ႔ပါ အဆက္ျဖတ္လိုက္သလားပဲ😃😃"
"ယန္းလီေတာင္ ဘာမွမေျပာရေသးဘူး ကိုက အ့ေလာက္ၿငိမ္သြားေတာ့လည္း မေျပာေတာ့ပါဘူး၊ျပန္ၾကရေအာင္"
"ယန္းလီ"
ဇီ႐ႊင္းမွာ ခ်စ္ရသူရဲ႕လက္ကို ကမန္းကတမ္းလွမ္းဆြဲလိုက္သည္။"ထိုင္ပါဦး ယန္းလီရဲ႕၊ေျပာစရာရွိတာ ေျပာေလ"
"ေျပာစရာက အထူးအဆန္းမဟုတ္ေတာ့ဘူးကို၊ယန္းလီတို႔ အၿမဲေဆြးေႏြးေနတဲ့ လက္ထပ္ဖို႔ ကိစၥပဲ"
တြဲလာတာလည္း နွစ္ခ်ီေနပီ၊အေၾကာင္းျပခ်က္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ သူတို႔ေယာက္်ားေလးဘက္က အေၾကာင္းျပေနသမ်ွ ယန္းလီမ်ိဳသိပ္လာခဲ့တာ ၉နွစ္ရွိခဲ့ပီ။ယန္းလီက ေဘးနားမွာ ေက်ာက္ရုပ္လို ၿငိမ္သက္သြားေသာ ဇီ႐ႊင္းအား မဲ့ၿပံဳးနဲ႔ ၾကည့္လိုက္ရင္း"ထပ္ပီး ငိုင္သြားျပန္ၿပီလား ကို၊သိတယ္ ေျပာရင္ အ့လိုျဖစ္သြားမယ္ဆိုတာ လက္ထပ္ဖို႔ေ၀းစြ ေစ့စပ္ဖို႔ေတာင္ ကို႔ဘက္က စကားမစေတာ့"
"ေစ့စပ္တာေလာက္ေတာ့ လုပ္လို႔ရပါတယ္ ယန္းလီရယ္"
"ယန္းလီလည္း သိတာပဲ ကိုယ္က အိမ္မွာ အငယ္ဆံုး၊လူႀကီးေတြ စီမံတာပဲလုပ္ရတာဆိုေပမယ့္ ညအိမ္မွာ ေစ့စပ္တာေလာက္ေတာ့"
"ေတာ္ေတာ့ ကို"
ယန္းလီက ပင့္သက္တစ္ရွိုက္ကို ရွိုက္ရင္း"ယန္းလီ လုပ္ေနတဲ့ရာထူးအဆင့္ ကို႔ဘက္က မိသားစုအရွိန္နဲ႔ အိမ္မွာပဲ ေစ့စပ္ပြဲလုပ္လို႔ၿပီးမလား ကို အေပါင္းအသင္းေတြနဲ႔ Hotel မွာေတာ့ လုပ္သင့္တယ္မဟုတ္ဘူးလား။အိမ္မွာလုပ္ရေအာင္ဆိုတဲ့စကားေျပာထြက္တဲ့ ကို႔ပါးစပ္ကို ယန္းလီအ့ံၾသလို႔မဆံုးဘူး ဟြန္႔ ကို စီးေနတဲ့ ကားကိုလည္း အားနာပါဦး"
"ၿပီးရင္ ေစ့စပ္ၿပီဆိုတာနဲ႔ လက္ထပ္ပြဲ ဘယ္ေန႔လဲ သတ္မွတ္ခ်က္ရွိရမယ္ ကို၊ၿပီးၿပီးေရာ ေစ့စပ္ပီး လက္ထပ္ပြဲကိုလည္း ေနာက္ ၉ နွစ္ေစာင့္ရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ယန္းလီ တစ္ခြန္းပဲ ေျပာေတာ့မယ္ ၉နွစ္စာ သံေယာဇဥ္တြက္ sorry"လို႔ မဲ့ၿပံဳးနွင့္ေျပာပီး ကို႔ေရွ႕မွ လွလွပပ ေက်ာခိုင္းထြက္ခဲ့သည္။
ဒီေယာက္်ားကို ခ်စ္လို႔ စြဲလမ္းျခင္းေတကို သိမ္းပိုက္ထားခ်င္လို႔ ကိုယ္ႀကိဳးစားခဲ့သမ်ွ ျပန္ရေတာ့ ေတြေ၀ျခင္းေတြပဲလား။
က်န္းယန္လီက က်င္းဇီ႐ႊင္းဆိုတဲ့ ေယာက္်ားတြက္ ေတြေ၀စရာ တစ္ခုလား။ထိုအေတြးေၾကာင့္ မာနက ေခါင္းျပဴလာခဲ့ေပမယ့္ အင္အားႀကီးတဲ့ အခ်စ္ကို မလြန္ဆန္နိုင္တဲ့အခါ။
သူမရဲ႕ မနက္ျဖန္မ်ားဟာ အခ်စ္နဲ႔ ေဒါသမာနေတြ လံုးေထြးရင္း။အေပၚကပံုက ဘာမွမဆိုင္ဘူး ေကာပံုေလးခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလို႔ 😁
ဒီေန႔ေတာ့ geေကာ bodi ေကာ မပါေသးဘူးေနာ္ 😁😁
လိုတာရွိေထာက္ျပၾကသိလား😘😘
up လို႔ မန္႔တာထက္ ေ၀ဖန္ေပးမယ့္ com ေလးေတ ပိုလိုခ်င္တယ္😘aini ဒါဒါတုိ႔
#Khunsatt