Moi!
En kirjoita tarinoita tänne (Vaan blogiini) mutta ajattelin tehdä tälläisen inspiraatiokirjan. Tässä pari mainintaa sisällöstä!
a) Jos käytät, olisi kiva että mainitset sen että kuva/idea/nimi oli multa! Ei ole pakko, mutta olisi hyvä!!
b) Nää on tosi randomeita, joten saatte muovata niitä miten haluatte, itsellennne hyviksi!
c) Kuvat ovat vapaita käyttöön, ne on kuvapalvelu Pixabaysta ja Pexelsistä :)
💛
Juoni-ideoita:
#1
On olemassa enkeleiden maaima, jossa perjaatteessa ihmiset ovat täysin samanlaisia kuin muuten mutta heillä on hiukan läpinäkyvät sivet. A lähetetään tavallisesta maasta sinne, ja hän joutuu valesiipien ja valheiden avulla selviämään siellä tiettyyn päivään saakka. Jossain kohtaa(Saat päättää onko se puolivälissä vai lähempänä lähtöpäivää) A ihastuu uuteen tulokkaaseen eli B:hen. Lopussa A ja B saavat tietää että he molemmat olivatkin tavallisia ihmisiä valheiden kera.
💛
#2
A elää aivan tavallisessa maailmassa. Alkupuolella hän saa kuitenkin tietää että pystyy puhumaan vain epätotta(Tätä ennen A siis on elänyt aivan tavallista elämää saaden päättää miten puhuu) hauskoja kommelluksia sattuu, sillä hän on tunnettu koulun rehellisimpänä ja luotettavimpana ihmisenä. Kaikki kääntyy päälaelleen B:n alkaessa selvittää A:n omituisuuden lähdettä. (Lähde voi olla esine, luettu kirja tai mitä nyt keksit!?)
💛
#3
henkilö A elää tavallisessa maailmassa, mutta muuttaa pois kotoa. Uudessa kaupungissa, josta hän ei tiedä mitään, hän huomaa näkevänsä värit väärinpäin. (VAIKEE SELITTÄÄ XDD mutta yritän: eli jos maa on vihree ja taivas sininen, kyseinen henkilö näkee maan sinisenä ja taivaaan vihreenä :D) B ihastuu kaupungissa henkilö A, mutta ei tiedä A:n omituisuudesta!
💛
#4
Mitä jos aivan tavallisessa maailmassa jalokivillä olisi voima sekä luonne? Mitä kävisi henkilölle A joka olisikin se onneton jalokivi-keräilijä? Mitä jalokivet keksisivätkään hänen menokseen, kun uusia jalokiviä ilmestyy huomaamatta kokoelmaan?
💛
#5
Henkilön A ikkunan alle alkaa ilmestyä kaikenlaista (Päätä itse, mitä!?) miten hän onnistuu salaamaan nolon ja oudon asia perheeltään? Entä kylään hengailemaan tulevilta ystäviltään? Ja onko tavaroilla joku tietty saapumisaika?
💛
#6
henkilö A rakastaa luontoa ja tutkimista! Hänen kiireinen ja rikas isänsä lahjoittaa hänet kuukaudeksi (Tai muuksi ajaksi?) tutkimuslaitokselle joka tutkii amazonin saloja. Hänelle opetetaan pelastuskäytäntöjä ja varusteita pakataan mukaan vaarallisille retkille. Mitä tapahtuu kun A huomaa pitävänsä paljon B:stä joka on viidakkoheimon viimeinen perillinen, mutta tämä kaikki pitää salata työtovereilta amazonin kätköissä?
💛
#7
Nuori henkilö A tutkii lähisuollaan omituisia kukkia jotka loistavat värejä mutta niiden lähiymäristö on oudon väritön. Mitä tapahtuu kun hänen näytekappale joutuu vääriin käsiin?
💛
Siinä oli pari ideaa!
- Taikapapu
YOU ARE READING
Inspiraatiota ja höpöttelyä!
Short StoryNimestä näkee mitä tää sisältää, elikkäs sekalaista inspiraatiota just sulle, jolla on inspis hukassa! :) Voin taata että luvassa on PALJON kuvia, kansiksi ja inspiraationlähteeksi, niiden lisäksi myös eräs tutoriaali, inspissanoja, random vinkkejä...