Heipss! Ei ole tätäkään tullu päiviteltyä hetkeen, hehe :D Mutta hei, tässä pari ideaa, ehkä inspiraatio iskisi!?
💛
#1
Nimi: Minun Hauska Elämä/Oma keksimä nimi!
Hahmot: A
Kategoria: Komedia, päiväkirja
A on elänyt aivan tavallista elämää, kunnes yhtäkkiä hänen tielleen tulee hassuja sattumia ja kommelluksia. A alkaa pitää päiväkirjaa(Joka on tää tarina perjaatteessa) tapahtumista, niin isoista ja pienistäkin. Varsinasiesti mitään pahaa ei yleensä tapahdu, A:lla on vain uskomaton tuuri. Päiväkirjan sivut täyttyvät noloista ja herisyttävän hauskoista tapahtumista, ja A:lla alkaa olla vaikeuksia päiväkirjan salaukseen, ettei kukaan lukisi sitä!
💛
#2
Nimi: Koetus/Viimeinen Koe/Oma keksimä nimi!
Hahmot: A, B, C ja D
Kategoria: Jännitys, fantasia
A on elänyt aivan tavallista elämää lapsena, kunnes yhtäkkiä kaikki muuttuu. Leikkipaikat remontoidaan, lapsille suunnatut asiat peittyvät pölyyn. Ei sillä, ettei kukaan muistaisi heitä: Päinvastoin! Yhtäkkiä lapset ja nuoret ovat jonkin vaaran alla, josta heille ei kerrota. Päivät kotona venyvät pitkäksi, eikä A saa kavereihin yhteyttä. Mitä on meneillään, kun lapsiin liittyviä muutoksia lukuunottamatta ei ole tapahtunut mitään? Uutisia ei saa lukea, vain aikuiset käyvät kaupassa ja ulkona, ikkunat peitetään ja parvekkeen ovi laitetaan lukkoon. Yhtenä päivänä A saa sitten tietää: Jokin salajärjestö vie varomattoat nuoret kokeeseen, josta kukaan ei ole selvinnyt. Kukaan ei tiedä minkälainen se on, tai mitä siellä tapahtuu. Vain sen, että salajärjestö on saanut kaikkien antaa kuulla ettei mikään pysäytä heitä. Enempää A ei saa tietää, ja uteliaisuus herää. Hänen kaverinsa B on jo valmistellut lähdön, ja siitä seikkailu vasta alkaakin: A ja B lähtevät matkalle tuntematonta kohti, ja tapaavat matkalla C:n sekä D:n, ja yhdessä ystäväjoukko selviää monista vaikeuksista. Mutta - Yhtäkkiä koetus onkin edessä, ja he pelkäävät joutuvansa eroon toisistaan...
💛
#3
Nimi: Aarnioprinsessa/Oma keksimä nimi!
Hahmot: A, B ja C
Kategoria: Fantasia, luonto, seikkailu
A on prinsessa. Ei, ei ei. Nyt saat aivan liian väärän mielikuvan. Hänellä ei ole ainuttakaan mekkoa, eikä hän ole koskaan nähnyt linnaa tai kruunua. Hän ei myöskään ole kuin satujen Tuhkimo, eikä Tähkäpää. Vain tavallinen A. A eli kylässä, mutta oikeastaan jokainen oli omillaan. Täytyi selvitytyä metsissä, kerätä yrttejä, rakentaa majoja sekä hoitaa hevosia.. A on aina ajatellut olevansa prinsessa, mutta sanoessaan tämän muille, ihmiset vain nauroivat. A loukkaantui, mutta ei näyttänyt sitä muille. Sen sijaan hän ratsasti hevosellaaan, B:llä, suurien aarniometsien (Googlaa ehdottomasti ennen kirjoitusta!) joita tuolloin oli kaikkialla, läpi isoäitinsä luo. Häneltä A oli vanhempien kuoltua kysynyt aina neuvoa. Isoäiti, C, oli vanha ja hauras, mutta osasi aina neovoa. Jos A olisi prinsessa sydämessään, voisi hän olla oikeastikin, C sanoi. A rohkaistui, ja alkoi samota aarniometsissä oppien aina uutta itsestään ja villistä luonnosta. Eräänä päivänä A saapuu metsään laitaan, ja kohtaa uuden ympäristön, jonka olemassaolosta hän ei tiennyt: Kaupunki. Puuta otettiin, ja metsä harveni. Ihmisiä oli kaikkialla! A oli kauhuissaan: Jos hänen kotinsa, luonto, ei säilyisi, niin minne hän menisi? A:n olisi pelastettavat ikivanhat aarniometsät, hinnalla millä hyvänsä! Vaikka sillä ettei näkisi C:tä, B:tä, tai muitakaan enää koskaan...
💛
Olisi ihanaa kuulla palautetta, ja haluan muutenkin kiiittää niistä vähäisistäkin kommenteista, voteista ja lukukerroista, ne merkkaa mulle ja antaa motivaatiota <3 En ois muuten tässä, kirjoittamassa ;) Mutta joo, siinä oli nyt muutama idea, ens lukuun!
- Taikapapu
YOU ARE READING
Inspiraatiota ja höpöttelyä!
Short StoryNimestä näkee mitä tää sisältää, elikkäs sekalaista inspiraatiota just sulle, jolla on inspis hukassa! :) Voin taata että luvassa on PALJON kuvia, kansiksi ja inspiraationlähteeksi, niiden lisäksi myös eräs tutoriaali, inspissanoja, random vinkkejä...