Heipsuli heips kaikki! Tälläkertaa olen uskollinen alkuperäisideoille, ja teen toisen osan juoni-ideoita! Kaikki on tosiaan täysin vapaita, olisi ihanaa jos kommentoisit käytöstä tai mainitsisit minut/tämän kirjan tarinassasi!! :3
💛
1. Mielen Magiaa/Oma keksimä nimi!
A on tietämättään maaginen. Hän lukee päivittäin ajatuksia, ennustaa, muuttaa asioiden väriä, painoa ja näkyvyyttä sekä saattaa tehdä huomaamattaan isoja muutoksia. Koulussa sattuu kommelluksia, mutta hän selviää niistä. Kaikki menee oudommaksi kun A:n omiin paikkoihin, kuten koulukaappiin ja vaatekaappiin alkaa ilmestyä outoja tavaroita. Kompasseja, kristalleja, purkkeja, pulloja, jalokiviä ja lasipalloja! Saako A tietää koskaan olevansa maaginen? Jos kyllä, kuka kertoo sen?
💛
2. Me Omituiset/Oma keksimä nimi!
A on omituisen ja erikoisen B:n paras kaveri. He eivät välitä katseista ja huomautuksista kävellessään kadulla, sillä B:llä on hyvin erikoinen maku. Jopa opettajat ja aikuiset luovat B:hen katseita välitunnilla. A ei kuitenkaan pysty kääntämään ystävänsä päätä. Miten käy, tahtooko A jättää B:n oman onnensa nojaan?
💛
3. Ajan Haltijat/Oma keksimä nimi!
A, B ja C ovat hyvin erilaisia, mutta hyviä ystäviä. Parhaat kaverukset saavat tietää että jokaisella heistä on aikavoima: A on auringonousun haltija, eli hallitsee aamuyön, aamun ja aamupäivän aikaa. B on keskipäivän haltija, eli hallitsee päivää ja iltapäivää, C on iltamyöhän haltija, eli hallitsee iltaa ja alkuyötä. Kuka on yön hallitsija? A, B ja C joutuvat moniin kommelluksiin yrittäessään selvittää tähtiyön haltijaa. Kuka se onkaan?
💛
4. Siipien Taika/Oma keksimä nimi!
Ihmeellinen lintu, joka osaa muuttaa väriään ja muotoaan, kutsuu A:ta. Se löytyy jääkaapista, A:n lemmikin häkistä, ikkunalaudalta ja A:n kotitalon katolta. Miksi mystinen lintu, joka muistuttaa perusmuodossaan kolibria tahtoo A:n luo. Mitä se yrittää kertoa? Ja miten käy, kun uusi luokkalainen B osaakin puhua kolibrin kieltä?
💛
5. Kepposkeiju/Oma keksimä nimi!
Joku tekee kepposia A:n uudelle naapurille. Naapuri, B, on noin A:n ikäinen ja he ovat hyviä kaveruksia. A yrittää selvittää B:n kanssa kuka kepposia tekee. Yhtäkkiä selviää, että se onkin eksynyt kepposkeiju! Miten käy?
💛
Ens kertaan, moikka! :)
- Taikapapu
YOU ARE READING
Inspiraatiota ja höpöttelyä!
Short StoryNimestä näkee mitä tää sisältää, elikkäs sekalaista inspiraatiota just sulle, jolla on inspis hukassa! :) Voin taata että luvassa on PALJON kuvia, kansiksi ja inspiraationlähteeksi, niiden lisäksi myös eräs tutoriaali, inspissanoja, random vinkkejä...