Tässä kaksi ideaa, jos et keksi, mistä kirjoittaa :D
Nimi: Mitä jos soturikissat kirjoittaisivat päiväkirjaa? (Fanfic)
Idea: Tarina siis on päiväkirjamuodossa, ja kertoo jonkun sk-hahmon elämästä. Päivämääriä ei tietenkäön ole, mutta voit merkata vaikka kuut tai jonkun tapahtuman aikamerkiksi.
Juoni: Keksi itse :)
Pätkä: Miten jollain klaanikissalla voi olla niin huono onni? Olen varmaan ainoa. No jaa, putosin tänään puusta, ollessani Kukkaistassun kanssa metsällä. Hän nauroi minulle niin, että olisi varmasti pudottanu kaninsa ellen oli tuupannut häntä kumoon, jolloin hän pudotti sen kumminkin. Lähdimme sitten leiriin, ja söin hiiren. Jännitän kovasti, sillä voisin päästä kokoontumiseen, ja Kukkaistassukin voisi!
Nimi: Nauhurin salat
Idea: Päähenkilö löytää ullakoltaan vanhan nauhurin, josta hän soittaa vuosien takaisia asiota. Hän löytää tiensä keskelle menneisyyden muistoja, salaisia hetkiä sekä juonien verkostoa, joita nauhuri on tallentanut. Mutta kuka nauhurin omisti, ja miten se päätyi päähenkilön mummin käsiin?
Juoni: Ks. Idea. Päähenkilö saisi tietää mm. Vaarinsa oikean kuolinsyyn, äitinsä oikean rakkauden, ja että heidän sukunsa asui joskus nauhurin käyttöaikaan kartanossa. Nauhurin luota alkaa löytyä kirjeitä, joissa nauhurin oikea omistaja vaatii laitettaan itselleen. Päähenkilöllä on rajallinen aika selvittää kaikki salaisuudet ennen nauhurin palauttamista!
Pätkä: "Rakastan sinua, Adam..." Nauhurin syvyyksistä pulppuavat sydämenlyönnit tahdittavat omiani. Painan korvani vasten pölyistä laitetta ja kuuntelen hengitystä pidättäen viisikymmentä vuotta nuoremman äitinsä ääntä. "Lupauksemme revitään pian rikki... Liian pian." Hätkähdän. Vuosien takaiset sanat sopivat hyvin omaan tilanteeseeni.
Näitä oli vain kaksi, mutta olisi kiva jos joku toteuttaisi ne ;) Ensi lukuun!
- Taikapapu
YOU ARE READING
Inspiraatiota ja höpöttelyä!
Short StoryNimestä näkee mitä tää sisältää, elikkäs sekalaista inspiraatiota just sulle, jolla on inspis hukassa! :) Voin taata että luvassa on PALJON kuvia, kansiksi ja inspiraationlähteeksi, niiden lisäksi myös eräs tutoriaali, inspissanoja, random vinkkejä...