Sabah kalktığımda güneş perdenin kenarından odaya vuruyordu. Elimi telefona uzattım. Saate baktığımda saat 10 a geliyordu.
Telefonu bırakıp yatakta düzeldim. Yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkadım. Salona geçtiğimde annem sofrayı hazırlamıştı. Mutfaktan elinde tavayla içeri geldi."Günaydın anne "
"Günaydın yavrum. Hadi geç otur."
Sofraya oturdum beraber kahvaltı yaptık. Annemle hafta içleri pek boş vaktimiz olmuyordu ben bazen okuldan eve geliyorum ödevlerim olduğunda vaktim olduğunda kafeye gidiyordum anca öyle. Genellikle hafta sonları beraberdik. Part time çalışanlar hafta sonları olduğu için hafta sonu erken gitmezdi. Ama sanırım bu gün eksik olduğu için gidecekti. Kahvaltımı yaptıktan sonra kalkıp ellerimi yıkayıp dişlerimi fırçaladım bir kaç günlük rutin daha sonra odaya gidip pijamalarımı çıkartıp üzerime kotumu ve swetimi giydim.
Yatağı düzeltip aynanın karşısına geçtim gözlerim biraz çöküktü. Annemin ördüğü saçımın çözüp ensemde tarayıp topladım.
Birazcık kirpiklerime rimel sürdüm aynaya biraz daha yaklaşınca eşit olmadığını düşünüp sildim. Eşit olana kadar bir kaç kere sürüp sildim. Sonunda olmuştu. Dudağıma biraz da balm sürdükten sonra eşyaları kaldırıp odanın camını açıp çıktım.Annem çoktan sofrayı toplamıştı balkondaki çiçekleri suluyordu. Beni görünce şaşırmıştı.
"Hayırdır. Ne zamanda beri evde kot giyer oldun."
"Seninle kafeye geliyorum. Nasıl olmuşum"
"Her zamanki gibi çok güzelsin"
"Annnee... Her zaman rimel sürümüyorum."
"Ay aman yine de çok güzelsin. Hazır mısın sen çıkıcam şimdi."
Odaya gidip üzerime ceket aldım. Ve hazırladığım çantamı.
...
Kafeye geldiğimde camdan bayır aşağı çiçekli, merdivenli sokağı izleyen camın önündeki masaya oturdum. Annem çalışırken bende yarım kalan notlarımı tamamladım.
Defteri gerçekten çok düzenliydi. Yoksa o da mı düzen hastasıydı. Masanın üzerindeki telefonumu açıp dün akşam yapmaya korktuğum şeyi yaptım. Girdim o hesaba.Bir kaç fotoğraf gezdikten sonra bir tanesinde durdum bu bahçe o kadar tanıdık geliyordu ki. Bu bahçeli evi daha önce gördüğüme yemin edebilirdim.
Hesaptan çıkıp sohbet kısmına girdim.
~-de ayrı grubu~
Karaca: Ne yapıyorsunuz?Eylül: Otuyorum kuzu sen.
Karaca: Bende kafedeyim işte.
Yiğit: Abimiz sporda vücut yapıp kız etkileyecek.
Eylül: Hadi ordan. Kim bakar bu soytarıya?
Karaca: Deme şimdi öyle üzme küçük enişteyi.
Yiğit: Geçin siz dalganızı. Ben iki kolumun altında dört kızla gezerken göreceğim sizin o sıfat-ül eşgali.
Eylül: Tamam abi affet.
Karaca: Dün başıma ne geldi :((
Yiğit: Ne oldu??
Karaca: Düştüm. Çamura. İğrenç bir durumdu. Çok kötü oldum ya.
Eylül: Oha ne ara. Niye haber vermedin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOKLUKTAKİ ÇÖPLÜK /Yarı Texting
Teen FictionSıkıntıdan yazıyorum K: psikolojim kırgın... D: beraber düzeltiriz olmadı benimkini de kırarız.... Psikolojisi kırgın Karaca ve ona yardım etmek isteyen Demir... Olur muydu bilmiyorlar ama denemeye degerdi'...