Luka Couffaine;
Gitarımı yavaşça yanı başıma bırakırken hiç sıkılmadan karşımda mutlu bir şekilde telefonu ile uğraşan o kızı izledim.
Marinette..
Her detayına aşık olduğum kız için her şeyimi verebilecek derecede aşıktım ona.
Ona, o model parçasına açılabilmesi için yardım ediyordum ve bu beni içten içe parçalıyordu.
Konu onun mutluluğu ise her şeyi yapardım, ama bu konu beni biraz geriyordu.
"Luka?" dedi yanı başımdan gelen bir ses, bu ses tonu alya'ya aitti.
"üzgünüm biraz daldım ."
"neredeyse kızı yiyecektin." ve ortamda oluşan neşe dolu kıkırdaşmalar.
Onlara bende katıldım.
"Neyin vardı luka?" mavi gözlerimi, deniz mavisi gözlere sabitledim sahi;
Neyim vardı benim?
Ona aşık olduğumu söyleyebilecek cesaretim?
Yoktu.
"Ah,unut gitsin saçma sapan şeyler düşünmüştüm sadece."
"kesin sevgili gitarcığın ile ilgilidir."
"haha!" diyerek karşılık verdim alya'ya ardından buzlu soğuk kahvemi içmeye devam ettim.
"benim kim olduğumu sorguluyor. Kendimi ne olarak tanıtmalıyım?"
"wine." dudaklarımın arasından ayrılan cümle kalbimin çarpmasına neden olmuştu.
"wine? Şarap mı yani?"
"Evet, wine veya melodi. Senin kararın."
"vay be! Luka çok güzel takma isimler taşıyormuş, ama biz bilmiyormuşuz!"
Marinette bana hayranlık ile gülümserken; kalbim bir kere daha heyecanla çarpmıştı.
"O zaman ikisini de kullanmasını söyleyeceğim."
"tabii.."
(o sırada adrien x marinette'in konuşması)
anonims:adımı neden bu kadar çok öğrenmek istiyorsun ki?
adriensocial: ne demek neden öğrenmek istiyorsun?
Aptal mısın, hangi devirde yaşıyoruz?Adını bilmediğim kız yokken bana anonimcilik oynamayacaksın herhalde?
anonims:adımı söyleyemem,
Wine, ya da melodi diye hitap edersen sevinirim.adriensocial:şaka mısın sen?
adriensocial:adını söylemezsen seni engellerim.
winessmelodi;beni tehdit edemezsin.
Hele ki yapamayacağın bir şey için.
adriensocial: ah?
Pardon?
winessmelodi;
(;adriensocial:ahh, pekala pekala.
Kazandın.
Tanışalım o zaman. Kaç yaşındasın
winessmelodi;18
Hiç bir şey söyleme bence, senin hakkında yeteri kadar şey biliyorum.adriensocial:mesela?
Banyo da hangi şampuan kullandığımı, hangi parfüm kokusunu beğendiğimi?
Ya da her gece tuvalette ne yaptığımı?
winessmelodi;oha
O kadar da değil
Yani, ne bileyim geceleri tuvalette ne yaparsın!?
Marinette'in yanakları kıpkırmızı olarak bırakmıştı telefonu şuan o kadar çok utanmıştı ki, resmen adrien onun içini okumuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anonim [adrienette university au]
Fanfiction"nesin sen? Kendini güzel zanneden bir varlık falan mı? Benim gibi bir modelin yanında tek sen sönük kalabilirsin." utanmadan ve hiç bıkmadan yüzüme çarptığı cümleleri kalbimi delip geçmişti. "beni elde edemezsin."