"Ishqi jaldi chalo it's urgent tumhari mom ka call tha she called us urgently" Ahaan said as he declined the call
"achanak se kya hua beta"
"pata nhi maa woh to whaa jake hi pata chalega"
"chalein avm"
Ahaan opened the driver seat and found Kartik sitting there
tu yaha kya kar raha hai
bhai jaldi betho ishqi ke ghar bhi jana hai
behas mat kijiye avm bethiye
they reached agrawal house.
"maa kya hua" Ishqi said entering in the house and was shocked to see the family chilling and aryukti dressed in bride and groom.
"yeh kya hai aryan yukti" blurted out ahaan as he saw them
kartik made a heart and said "aryukti"
"sahi kaha kartik aryukti " aryan said without breaking his eyelock from yukti.
"di woh I and Aryan married in the court morning mein"
"really mumma papa ko puch leti mujhe batati main mana leti unhe tune court marriage kyu kari"
'ishqi baccha shant ho ja mujhe aur tere papa dono ko pata hai rohan rhea ayush sakshi sab ko pata hai.'
"par yukti aur aryan ek shaadi ke piche itne paiise waste nhi karna chahte the jitne paise shaadi mein honge utni unke name ki fd karva denge"
ishqi hugged yukti and said" meri yukti badi ho gayi hai aur samajhdar bhi"
ahaan: congrats bro
maine kaha tha aryan yukti par meri to kisine sunni nhi thi kartik said
suddenly Ishqi shouted maaa
Ishu kya hua ahaan ran and hold her .
mujhe dard ho raha hai ho ..hoapital Ishqi said holding her stomach.
kartik gaadi nikaal jaldi kar ahaan pucked ishqi in his arms.
they reached the hospital. It looked like time stopped for ahaan. He was moving here and there.
ahaan beta sab thik hoga aise ghum mat nikita said
nikita maa par ishqi kaisi hogi babies kaise honge upar se woh diabetic hai
mr malhotra apka ek beta aur ek beti hue hai congratualtions!
ahaan ran inside and saw Ishqi he picked his children gave boy to Ishqi and picked up the girl. Ishqaan were emotions l they remembered their every moment from their first meeting to ishqi being his best friend fiance to their seperation reunion everything!!!
thank you ishqi for everything
after that they all lived happily kartik was blessed with a baby girl . rohan rhea had a baby boy. ayush sakshi had a baby girl and aryukti had two twin boys .
YOU ARE READING
FAMILY THE NEW BEGGININGS
FanfictionHEY GUYS I AM BACK WITH ANOTHER STORY . THIS STORY FOR ISHQAAN ABOUT THEIR LIFE TUNE IN GUYS AND PLEASE SHARE AND DO VOTE MY STORY AND FOLLOW ME SUGGETIONS ARE ALWAYS WELCOME . MEET YOU TOMORROW WITH FIRST PART TILL THEN BYE STAY SAFE STAY HEALTHY.