Lenka arkasına baktığında gelen kişinin Wendy olduğunu görünce rahatça nefes vermişti. Annesi gelseydi işte o zaman her şey ve her yer yerle bir olurdu. Wendy şaşkınlığını üzerinden atamamış ve yinelemişti cümlesini;"Aman Tanrı'm bu bir insan"
Lenka hızla Wendy'nin yanına gelmiş ve susturmaya çalışmıştı ama Wendy sürekli aynı şeyi tekrarlayıp duruyordu. Lenka kızgın bir ton da;"Evet Wendy bu bir insan, yeter artık aynı şeyi tekrarlayıp duruyorsun. Bana yardım et ve kimse görmeden onu buradan götüreyim."
Wendy öfkeyle ve alayla bakarak;"Bir insana yardım etmek mi? Sen kafayı yemiş olabilirsin ama ben henüz kafayı yemedim. Bu işte yokum ve sende yoksun, türümüze ve hatta denizde yaşayan tüm canlılara ihanet ediyorsun, bunu yapmana izin vermeyeceğim"
"Senden izin alacak değilim, ihanette etmiyorum, bir an önce buradan gitmesi için çabalıyorum sadece, buraya birazdan leşçiler gelecek ve ben o yaratıkların denizimi kirletmesine izin vermeyeceğim"
"Leşçiler sadece görevlerini yapıyorlar Lenka bu sayede denizimiz güvenli nankörlük edemezsin"
"Nankörlük etmek mi? Leşçiler kendi çıkarları için denize giren ya da düşen tüm canlıları yiyorlar ne sen ne de ben önemliyiz onlar için, bizim güvenliğimiz onların umrunda bile değil"
"Hadi ben insana yardım etmene bir şey demedim ya Zalim bunu öğrenirse"
"Sen beni tehdit mi ediyorsun?"
"Tehdit değil sadece uyarı, Zalim bunu yaptığını öğrenirse sonun hiçte iyi olmaz"
"Sen söylemezsen annem bunu öğrenemez"
"Denizde sadece biz yaşamıyoruz insana düşman olan, biri görse ve Zalim'e söylese ne yapacaksın? Denizde yaşayan tüm canlılar insana düşman yunuslar hariç zaten annende bu yüzden yunuslarla görüşmeni istemiyor aklını bulandıracağını düşünüyor ve öyle de olmuş"
Lenka öfke ile bakarak dişlerini şıktı Wendy bugün çok hadsizdi, bugün karşısında Wendy değilde annesi Zalim vardı san ki, kurduğu cümleler annesinin cümleleriydi."Kimse benim aklımı bulandırmıyor, üstelik yunuslar tüm canlıları seviyor ve kimseye karşı kin beslemiyor, ya bana yardım edersin ya da çeneni kapalı tutarsın"
"Sen benim arkadaşımsın ama senin yanlış bir şey yapmana izin veremem"
"O zaman yardım et bana, ölmesine izin veremeyiz böyle bir hakkımız yok"
"Peki bu koruduğun insan ırkının öldürmeye hakkı var mıydı?"
"Her şey geçmişte kaldı Wendy, şimdi kimse kimseyle savaşmıyor, üstelik içlerinden birkaç tanesi kötü diye tamamına kötü diyemeyiz, ölüme terk edemeyiz o zaman bizim ne farkımız kalır kötülerden?"
"Herkese karşı iyi olman benim canımı sıkıyor, ama tamam sana yardım edeceğim"
"Biliyordum bana yardım edeceğini ama biraz önce annem içine girmiş sandım"
Wendy kahkaha atarak;"Zalim benim içime girseydi bu insan çoktan ölmüştü"
Lenka alayla gülmüştü Wendy doğru söylüyordu annesi olsaydı burada insan çoktan ölmüştü ve kendisi de cezalandırılırdı."Haklısın ama bir an önce Yıldız Çiçeği'ne gitmeliyiz"
"Nasıl gideceğiz, görenler olacaktır o zaman ne olacak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizdeki Krallık: Lenka
Fantasy"Karada nefes alamıyorum doğru ama nasıl oluyorda deniz benim evim olduğu halde suda boğuluyorum?"