KEDİLER VE ERKEKLER

339 4 0
                                    

Sevimli şerefi eksikler…
Kediler ve erkekler…
Kediler sahiplerini seçmez, her önüne gelene kuyruk sallar biri kapar. Kadın erkek ilişkisi de bunun aynısıdır. Erkekler tavladım kaptım zannede dursun, kadınlar erkeğini seçer sever evirip çevirir adam eder. Herkesin peşinde koştuğu bir kadın olma imajı flört dönemlerinde iyidir ancak "ben seçilmem seçerim" diye hava atarken "ama ben de seni seçtim "diyerek onu onore etmeyi ihmal etmeyin, şımartın enayiyi…
Tırnak kesme…

Evlilik aşaması…
Buraya kadar baya bir yol kat ettiniz, bir mağara adamından bir öküzden. Bitli bir sokak kedisinden evcil bir kedi yarattınız. Kutluyorum sizi. Artık onu nikâh masasına oturtmanın zamanı gelmedi mi?
Bu duruma da kedilerin tırnak kesimi diyoruz…
Kesinlikle nikâh masasına oturtmanız o kadarda kolay olmayacak. Bunca zamandır elinizden geleni yapsanız da emekleriniz çöpe gidebilir…
Ve şahsen benim tüm emeklerim çöpe gitti…
Onun hayatında sonsuza kadar kalmak için, nerdeyse hayatım boyunca okumadığım kadar okudum. Yüzlerce test çözdüm. Porno izledim. Azdırıcı ilaçlar kullandım. Kendimi tanıyamaz hale getirdim…
Elde var sıfır ama yine de siz pes etmeyin…
Nerede yanlışlık yaptığımı biliyorum aslında. Peki! Demeyen kamu alanları da dâhil her fırsatta vıdı, vıdı yapan ben, Yaşadığım her şeyi fazlasıyla hak ettim. Sahtekâr bir kaltak olmak yerine, gerçek bir arkadaş olmayı seçtim. Araştırma notlarımda ki kurallardan birini çok yanlış bir biçimde kullandım. ‘Bana yalan söyleme dedim. Ve o bana yalan söylemedi.
#wattys2017

erkekler sever O BİR KİTAP OLDU 3 SAYFAYA DİKKAT ERKEKLER SEVER ❤❤❤❤❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin