korkma

167 7 0
                                    

Üstümü giyinip çıkmıştım dışarı .Pijama üstüne sadece mont giymiştim .Poyrazı hiç bir zaman kıyafetimle etkilemezdim onun yanında hep kendim olurudum o yüzden bana karşı sabıkalıydı .Bana aşık olduğunu söylemeyem amma bana çok bağlı . Şoför geldiğinde tam karşımda durdu umursamaz şekilde arabaya bindim .siyah bantı uzatarak
"
Efendim poyraz beyin emri '"

Sert şekilde siyah bantı alıp gözümü Bağladım .

İyirmi dakikalık yolculuktan sonra gelmiştik .Bantı çıkarıp arabadan indim .Her yer kapalıydı ağaçlarla biraz gittikten sonra tüm ihtişamıyla gizli villası çıktı önüme . Buraya çoğ zaman gelirdim yani Poyraz ne zaman isterse.

Kapıyı çaldığımda bu sefer hizmetçi değil poyraz açtı kapıyı . Ayakta zor duruyordu .
Kolumdan tutup içeri çekti kapıyı kapatıp kitledi.

Sürüyerek içeri götürüyordu kolumdan .

"Poyraz sakin ol "

Bir şey demeden yukarı çıkardı .Yatak odasına gelince duvara sıkıştırılıp kan çanağına dönmüş gözleriyle buluşturdu gözlerini .

"Korkuyorum "

"Bendenmi?"

Bunu her defasında söylediğim de çok kızıyor du bana çünkü ondan korkmamamı defalarca söylemişti .

"Bakma lütfen öyle "

"Hesin kızgınım "

"Özür dilerim"

Gözlerini kaçırmadan konuşuyordu.Onun ne kadar acımasız olduğunu bilmiyordum gözünü kırpmadan adam öldüre biliyor o ne zaman birini öldürse çığlık atıyordum korkudan hatta ağlıyordum. Her seferinde beni sakinleştirerek korkma sana zarar vermem derdi .Yinede korkardım silahtan kandan ateşten  .
Poyraz demek  bunların hepsi demek ti .
Ondan kurtulmama izin vermiyor du , açıkçası bende istemiyordum amma korkuyordum işte .

Damarlı ellerini yüzüme dokundurarak
"Bu son olsun yanında birdaha kimseyi görmek istemiyorum '

Bir şey demedim başımı tamam anlamında salladım .

"Açmısın?'

"Diğilim amma lütfen uyuyalım sarhoşun "

"Sarhoş olmam seni korkutuyormu"

"Evet"

Daha çok kendini bastırarak kulağıma konuştu. Sertliğini hiss ede biliyordum .

"Baksana ne kadar sertleşmiş beni böyle bırakamazsın "

"Amma "

"Şşşşt" diyip parmağını dudağıma dokundurdu .

"Duş alıp geliyorum yatağa geç "

Korkmak anlamsızdı zaten kaçmakta ta imkansız .

Bir şey demeden kolları arasından kurtulup yatağa geçtim  .

Devamı diğer bölümde
"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFİANIN SÜRTÜĞÜ 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin