V hlavě se mi za posledních pár dní rozbřesklo. Tehdy jak jsem nemohl najít svůj mobil. Možná budu paranoidní, ale myslím, že to on ho tam dal.
Nikdy bych si ho tam nenechal. Tehdy jsem taky nechal otevřenou svou pracovnu. Viděl jsem ho jak jde dolů, když jsem šel nahoru ji zamknout.
Taky jsem si uvědomil jak neskutečný jsem parchant. To co oné noci řekl Harry mě. Jsem řekl já Zaynovi.
Ponořil jsem se do nové práce. Spálil jsem vše co jsem kdy napsal když jsem znal Harryho.
„Louisi, zlatíčko." Přispěchala ke mě má matka. „Jak to vypadáš? Jsi celý pobledlý."
Vytasila na mě hromadu otázek jako: Proč si tolik zhubl? Jedl jsi vůbec? Spal si vůbec? Co ty kruhy pod očima?
A v neposlední řadě. „Jak to, že jsi nechodil na chemoterapie?"
„Nepotřebuju to. Je mi dobře." Odpověděl jsem.
„Je ti dobře?!" Rozčílila se. „Kdyby ti bylo dobře neskončíš v nemocnici." Jen pokroutila hlavou a mluvila dál.
„Doktor řekl, že pokud budeš zase pravidelně docházet na chemoterapie zlepší se to. Vyléčíš se." Málem se rozbrečela.
Já si začal hrát s kanilou a prstýnkem na měření tepu.
Jak jí jen mám říct, že léčbu už postupovat nechci. „Na chemoterapie už chodit nebudu." Asi takhle.
„Co?" Vypadala zděšeně. „Co to tu povídáš? Chceš snad umřít?" Když jsem zakýval hlavou rozbrečela se.
Zbylý týden to se mnou znovu a znovu probírala. Probírali to se mnou ještě doktoři a jediné co jsem jim schválil bylo ať mi dají něco proti bolesti.
Trošku jsem ze sebe udělal frajera když jsem tvrdil, že mě to nebolí. Bolí to jako čert.
---
„Já myslel, že mě miluješ." Řekl jsem se slzami v obličeji. „Já ne, ale ty ano." Odpověděl chladně.
„To není pravda." Ohraničil jsem se. „Louisi." Pomalu se mě dotýkal svými dlaněmi.
„Po každém mém doteku roztáváš jako sněhulák v létě. Právě jako teď." Když jsem něco chtěl říct zastavil mě.
„Navíc jsi posedlý každým mým dotykem a neříkej mi, že kdybych tě teď ojel nebyl by jsi schopný na všechno zapomenout, protože já vím, že jo."
Tím mě dorazil. Padl jsem na zem úplně vyčerpaný. Už jsem neměl sílu se s ním hádat.
Dám vám radu. Nikdy se nezamilujte.
---
„Bohužel vám musíme prozradit nemilou zprávu. Dnes nás opustil světoznámý spisovatel Louis Tomlinson, toto byl úryvek z jeho poslední knihy, kterou věnoval novému spisovatelskému talentu Harrymu Stylesovi.
Když jsme ho dnes pozvali do studia odmítl. Co se mezi nimi asi stalo? Chodili spolu někdy?
No, to se možná někdy dozvíme."
ČTEŠ
𝑊𝑒 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟 ˡᵃʳʳʸ ✓
Fanfiction,, Umíral jsem zvenku, zachránil jsi mou duši. Zabil jsi ji a já pak mé tělo. " Louis je světoznámý spisovatel se slabostí pro mladší může. Život se mu začne zdát krásnější jakmile pozná svého „ zahradníka" 🖤Pandik🖤