•2•

55 4 1
                                    

Bella:
Het was 3 uur 's ochtends. Ik was klaar om mijn plan uit te voeren. Ik zal jullie mijn plan even vertellen. Mijn plan was om weg te gaan en mijn droom na te jagen. Ik ging naar Londen om op mezelf te gaan wonen, een goeie baan te vinden en misschien een leuke jongen ontmoeten . Weg van mijn gemene moeder, weg van dit saaie stadje, weg van mijn oude leven. Ik was er klaar voor. Ik had mijn tas vanmiddag al gepakt. Ik had een paar korte en lange broeken mee, een paar zomertruitjes en wintertruitjes,een rokje en een jurk. Ik had nog mijn geld,paspoort en telefoon mee en nog 2 zakken brood, 1 pot pindakaas, 1 rol koek, 1 zak snoep en 2 flesjes water. Ik had ook toiletspullen en mijn (favo) make up en haarspullen mee. Ik had ook nog een paar dierbare spullen mee. Zoals mijn knuffel, een paar foto's en een dagboek om in te schrijven over de avonturen die ik zou beleven. Ik had een spijkerbroek aan met een rode blouse en een mijn haar in een staart. Ik ging naar de kamer van mijn (heksen)moeder. Ik ging heel voorzichtig naar binnen (ik moest namelijk het alarm uitzetten). Ik pakte de afstandsbediening en wilde net het alarm uit zetten toen ze opeens bijna wakker werd! Ik liep heel snel de kamer uit en gluurde om het hoekje om te kijken of ze echt wakker was. Gelukkig was ze niet echt wakker geworden dus ik kon het alarm gewoon uitzetten en de afstandsbediening terugleggen.Ik liep heel voorzichtig naar beneden en liet een briefje achter. Op het briefje stond het volgende: "Ik ga weg. Ik ga mijn droom waarmaken. Doei bitch XXX a traveler."Ik deed mijn jas aan en deed de deur open. Ik pakte mijn fiets uit de schuur en ging onderweg naar het vliegveld. Toen ik wegfietste realiseerde ik me een ding: er was geen weg meer terug.

"Dit is alweer het 2de hoofdstuk!;) Srry als het een beetje kort is maar hopelijk vinden jullie het leuk. See you xxxx💘

TravelerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu